Gå til innhold

Har dere grått etter sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere opplevd å gråte etter sex? Frivillig sex, altså.

Det skjer med meg noen ganger. Etter spesielt heftig sex med sterk orgasme kan jeg plutselig og helt utav det blå begynne å gråte. Fatter ikke hvorfor, alt er jo bare fint...? Har aldri opplevd overgrep/ voldtekt, har egentlig ingen vanskelige følelser knyttet til sex... Har dere opplevd det samme?

http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article1624849.ece

Anonymous poster hash: 6717b...4b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har hendt én gang og manne var helt i fra seg, han følte han hadde begått et overgrep, noe selvsagt det ikke var :o

Anonymous poster hash: 66c8b...216

Skrevet

Det er visst vanlig.

Overload av følelser. Har ingenting med tristhet å gjøre.

Anonymous poster hash: 5297f...e05

Skrevet

Det er visst vanlig.

Overload av følelser. Har ingenting med tristhet å gjøre.

Anonymous poster hash: 5297f...e05

Klippet fra artikkelen:

Vår hypotese er at disse følelsene er symptomer på andre psykologiske problemer og vi jobber nå med å finne ut om dette har med intimitet og tilknytning å gjøre.

Føler dette er helt feil i mitt tilfelle, i alle fall...

HI

Skrevet

Ja. Fikk flere år og jeg kom aldri. Så gråt tilslutt av skuffelse eller en følelse av å føle meg utnyttet

Anonymous poster hash: 422ce...4f4

Skrevet

Ja, rett som det er pga overload av følelser som nevnes over her.

Skjedde en gang da jeg var ganske høygravid og hormonell også, mannen tok meg bakfra og jeg følte meg plutselig så brukt og begynte å gråte skikkelig -stakar mannen ble jo kjempelei seg! Han gjorde jo ikke noe galt 😕 Ble ikke noe mer på meg før lenge etter fødselen da nei 🙈

Anonymous poster hash: 85c7b...510

Skrevet

Har dere opplevd å gråte etter sex? Frivillig sex, altså.

Det skjer med meg noen ganger. Etter spesielt heftig sex med sterk orgasme kan jeg plutselig og helt utav det blå begynne å gråte. Fatter ikke hvorfor, alt er jo bare fint...? Har aldri opplevd overgrep/ voldtekt, har egentlig ingen vanskelige følelser knyttet til sex... Har dere opplevd det samme?

http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article1624849.ece

Opplever det nesten hver gang. Med samboeren altså. Har aldri opplevd det med en ONS.

Anonymous poster hash: ce0c5...618

Skrevet

Klippet fra artikkelen:

Vår hypotese er at disse følelsene er symptomer på andre psykologiske problemer og vi jobber nå med å finne ut om dette har med intimitet og tilknytning å gjøre.

Føler dette er helt feil i mitt tilfelle, i alle fall...

HI

Mitt også.

Når jeg gråter etter sex er det fordi jeg er rørt og lykkelig. Et par ganger har jeg også fått totalt latterkick!

Skrevet

Det har skjedd meg et par ganger. For min del kjennes det ut som at en heftig omgang med orgasme forløser alle slags følelser. Det kan være lykkefølelse, følelse av at jeg "blir én" med den jeg har sex med, gammel sorg som ikke har noe med sexen å gjøre osv osv

Skrevet

Ja det har skjedd

Anonymous poster hash: c8aae...f7c
Skrevet

Ja, tårene triller alltid ved g-punktsorgasme. Ble rinelig psyket ut første gang det skjedde, men nå vet vi at det bare er gledestårer så mannen får ikke sjokk lenger 😆

Anonymous poster hash: 0d860...a22

Skrevet

Har skjedd meg flere ganger. Aldri noe grunn til det, det bare skjer. Skjedde for to dager siden, men da var det pga pms :P

Skrevet

Ja gjør det noen ganger. Min teori er at det er anspenthet og bekymringer som 'slipper taket' på en måte. Så det er bare positivt. Har også opplevd latterkick. Det er det samme, tror jeg. Bare to forskjellige måter å reagere på.

Anonymous poster hash: d1bb9...01a

Skrevet

En gang, fordi jeg følte meg så vanvittig lykkelig😊❤️

Anonymous poster hash: bb2c3...e92

Skrevet

Artig å lese at det er flere som meg og at dere ikke bekymrer dere 😊 Mannen min ble helt satt ut første gangen det skjedde, og jeg gråt så mye at jeg ikke klarte å forklare... Var uansett ikke mulig å komme med noen god forklaring... Ble jo ganske satt ut selv!

HI

Skrevet

Ja, det skjer av og til ved veldig heftig sex og kraftig orgasme, men jeg forbinder det mer med en slags katarsis enn sorg

Anonymous poster hash: b4c4b...2e7

Skrevet

Jepp... skjedd flere ganger ;) Skjer da gjerne etter veldig intim sex liksom, hvor jeg føler meg veldig nær han på en måte. Vet ikke helt hvorfor jeg gråter, men vil best beskrive følelsene som en en form for rolig glede eller en påminnelse om hvor glad jeg er i mannen min og hvor fint det er å være oss to :P

(har flere barn, og minste er 18 mnd, så ikke altfor mye tid for bare oss de siste åra :P )

Anonymous poster hash: de6c4...03e
Skrevet

Ja, heftige orgasmer der jeg nesten besvimer får meg til å gråte rett i etterkant. Rett og slett for mye gode følelser på én gang. Rene lykketårer, altså!

Anonymous poster hash: 4711b...2cc

Skrevet

Ja, jeg har opplevd det et par ganger med mannen min.

Anonymous poster hash: 5155a...25b

Skrevet

Ja, særlig når jeg er gravid! Føler meg så teit 😝

Skrevet

Ja, særlig når jeg er gravid! Føler meg så teit 😝

I svangerskapet renner tårene for alt mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...