Gå til innhold

Aaah gi meg superkrefter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter i sofaen med kaffekoppen.

Har feriedag for å gjøre ferdig siste innspurt til jul.

Og minste på ett er syk. Mannen har IKKE ryddet i sitt jævla hjørne i stua hvor han har samlet dritt i månedsvis (jeg har lukket øynene for det)

Jeg kommer meg ikke ut for å kjøpe siste rest av mat og gaver pga syk unge og jeg vil bare grine over alt som går galt.

Nå kjennes hele kroppen ut som den sitter fast og jeg klarer ikke starte engang.

Jeg trenger MOTIVASJON. Og litt trøst...😩😩

Anonymous poster hash: ba4cb...e76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det får deg til å føle deg bedre så sitter jeg høygravid hos legen å er så elendig i formen at jeg griner! Har ikke kjøpt ferdig julegaver, ingen mat er kjøpt inn men heg driter i det, skal rett hjem å legge meg etter denne timen😭😭😭😭

Anonymous poster hash: 7e0ad...4d3

Skrevet

Slenger en mann med mannfluensa og med selv med kraftig forkjølelse samt to friske småbarn i potten! Huset ser faen ikke ut!

Anonymous poster hash: 834c1...698

Skrevet

Får meg ikke akkurat til å føle meg bedre, men fattig trøst at vi er flere som ser ut til å ikke få gjort det vi ønsker. (For jula kommer jo uansett)

Har fått pakket inn endel gaver nå da, mens den syke sitter ved bordet og tegner. Og er allerede drittlei og sutrete. Ser ut til å bli en fin dag....😏

Anonymous poster hash: ba4cb...e76

Skrevet

Lukk øynene og len deg litt tilbake. Tell langsomt til 20.

Selv om du er bundet til huset kan du få gjort masse. Det første er å skrive en detaljert handlengste som du sender til mannen. Det kan han ta etter jobb.

Rotet i mannens hjørne samles i en søppelsekk og settes oppå hans pc eller i garasjen (eventuelt i hans seng hvis han har eget rom.)

Ta ut av oppvaskmaskinen og sett inn alt skittent. Start maskinen selv om den ikke er full.

Rydd kjøkken og stue først. Det er de viktigste rommene.gjør dem helt ferdige inkludert støvtørking og vasking. Dette går helt gitt.

Anonymous poster hash: beaec...66d

Skrevet

Så med deg. Her er jeg syk og gravid. Vært syk snart en uke, og skal jobbe i helgen. I tillegg er den minste på halvannet her også syk. Vært hjemme hele uken med han og nå i dag er allmenntilstanden på topp, bare diaré igjen. Hunden skulle vært ute og sønnen min har virkelig gjort sitt for å holde meg i aktivitet (les: kastes det som skulle bakes utover hele gulvet, tvangskost hunden og rev ut alle dorullene mens jeg satt på do) Her har heller ikke mannen ryddet tross at han er den eneste friske. Tvert imot har han fylt baderomsgulvet med skittentøy (jeg vasket gulvet for to dager siden) og latt all oppvask stå, og søppelet ligge.. Er ikke akkurat videre lykkelig i dag.

Anonymous poster hash: 80072...18b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...