Gå til innhold

VENNEFORESPØRSEL PÅ FACEBOOK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sendte en venneforespørsel i dag på facebook.Så tittet jeg på sendte venneforespørsler.Og der står ikke hun jeg sendte forespørsel til i dag.Betyr det at hun har slettet forespørsel fra meg? 

Anonymous poster hash: b216d...cb7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: b18f6...392

Skrevet

Jeg sendte en venneforespørsel i dag på facebook.Så tittet jeg på sendte venneforespørsler.Og der står ikke hun jeg sendte forespørsel til i dag.Betyr det at hun har slettet forespørsel fra meg? 

Jepp. Hvis du går inn på siden hennes, så kan du se det der og. Hvis det står at du kan sende henne venneforespørsel, så har hun slettet den

Anonymous poster hash: 32bfa...7eb

Skrevet

Jepp. Hvis du går inn på siden hennes, så kan du se det der og. Hvis det står at du kan sende henne venneforespørsel, så har hun slettet den

Anonymous poster hash: 32bfa...7eb

Det er så sløvt å slette venneforespørsler.

Anonymous poster hash: 3b18e...bbf

Skrevet

Jeg sletter mange venneforespørsler for er absolutt ikke alle jeg vil ha som venn på facebook.

Anonymous poster hash: b18f6...392

Skrevet

HVor godt kjenner du henne da?

Anonymous poster hash: 8451b...5e8
Skrevet

Jeg sletter også forspørsler fra ukjente personer, tror ikke de får meg opp etter det!

Anonymous poster hash: 6253b...df8

Skrevet

Det er søsteren til faren min.Hmm.sendte melding i stad å ønsket god jul.Da skrev hun kjære..... god jul.Vi har hatt lite kontakt opp igjennom.Faren min døde i høst.

Skrevet

Man kan trykke feil og.

Anonymous poster hash: 758ef...c02

Skrevet

Men hvis hun trykket feil så hadde hun vel sendt en venneforespørsel til meg?Veldig rart.Vi har gjort alt de har bedt om .De fikk den begravelsen de ønsket.Jeg å broren min gjorde som de sa.Han har vært en fraværende pappa som aldri har stilt opp for oss eller hjulpet oss noen gang.Han var en mann uten penger.Han hadde akkurat nok på konto til å dekke den dyre begravelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...