Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Når du sovner mens du sitter i sofa og forsøker å skrive en handleliste...forsøker desperat å kjempe mot trettheten men føler meg helt tappet. Bra det var siste arbeidsdag i dag så skal jeg gjøre en innsats på dagtid i 2 dager👍🏻 Anonymous poster hash: 92e06...232
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Da nr 2 var temmelig nyfødt, var jeg en periode omtrent i koma. Samtidig slet jeg med å sovne, så jeg spilte alltid litt candy crush i senga. En natt oppdaget jeg at jeg satt og trykket barnet på nesen. Jeg måtte nemlig trykke det på nesa, så den falt på nivå med øynene, og jeg fikk tre på rad. På tide å spille mindre, og sove mer ja! Anonymous poster hash: fca64...ed8
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #3 Skrevet 21. desember 2016 Når du tar meg en stor (og jeg mener stor) nissefigur på biltur om morgenen, bare fordi den sto ved siden av de andre tingene jeg skulle ha med. La egentlig ikke merke til det før jeg var halvveis til jobb og stusset litt på hvorfor det sto en nisse i passasjersetet. Anonymous poster hash: 38912...df8
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 Når du tar meg en stor (og jeg mener stor) nissefigur på biltur om morgenen, bare fordi den sto ved siden av de andre tingene jeg skulle ha med. La egentlig ikke merke til det før jeg var halvveis til jobb og stusset litt på hvorfor det sto en nisse i passasjersetet. Anonymous poster hash: 38912...df8 *tar med* Anonymous poster hash: 38912...df8
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #5 Skrevet 21. desember 2016 Haha ler meg igjen av alle dere som har skrevet 😁😁 håper flere skriver. Du vet du er trøtt når du våkner i stua men ikke finner den 12 dager gamle babyen din i vognen attme deg... Sprang rundt i leiligheta å leta å ho lå fint i senga si på soverommet ❤❤ (skal si at jeg fikk veldig panikk.. Men jeg var sikkert så sliten å trøtt siden babyen bare skrek på natta. Å vips fikk jeg barnet til å sove mens jeg gikk i søvne til sofaen 😅😅) Anonymous poster hash: 3aa36...9c1
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #6 Skrevet 22. desember 2016 Da vi fikk vårt første barn bodde vi i blokk. Husnøkkelen gikk også til bodene i blokken. Hadde vært pg trollet tur i håp om å få babyen til og sove. Hadde hatt mange våkenetter. Planen funket ikke og babyen var fortsatt lys våken. Så tuslet hjem. Satte vognen i boden og gikk opp trappene til vår leilighet. Fikk fullstendig panikk. Hadde mistet nøkkelen. Babyen hylte. Jeg gråt. Ringte mannen i hysteri. Han heiv seg i bilen for å låse oss inn. Hadde nesten en time i kjøring før han kom. Han fant meg sammenkrøllet foran døren med babyen i armene. Vi sov. Han hadde også funnet nøkkelen på vei opp. Den stod i bod døren. Heldigvis ble mannen min hjemme i en uke. Han skjønte jeg trengte søvn. Jeg sov nesten konstant den uken Anonymous poster hash: 8e76b...8c6
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #7 Skrevet 22. desember 2016 Satte meg ned i går kveld for å se snøfall fra episode 1. Så 1 og satte på 2... våknet halvveis i episoden 2 ganger... så den må sees på nytt idag😪 Anonymous poster hash: b085d...144
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #8 Skrevet 22. desember 2016 En gang sang jeg godnattsang for toåringen og treåringen. Jeg sovnet selv midt i vers 3. Da begynte toåringen å reise seg opp i sprinkelsenga og rykke i sprinklene. "Legg deg ned, nå, Eirik", sa jeg. Han heter Olav... 😂 Anonymous poster hash: 05c37...e9a
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #9 Skrevet 22. desember 2016 ....når du skal trene styrke, men sovner midt i runden med armhevinger ...når du tar opp brunost-pakken fra lomma og lurer på hvor mobilen er ...når du finner deg et glass med brus, men innser når du drikker det at det var ublanda saft ...når du prøver å lese for 6 åringen, men får kjeft fordi du hele tiden dupper av ...når du glemmer sukkeret i julebaksten ...når du går med buksa feil vei, og lurer på når kroppen ble så rar ...når du skrur på dusjen og går på kjøkkenet og spiser frokost (samboer kom inn og lurte på hvem som var i dusjen) ...når du heller jus på frokostblandinga ...når du sovner på do ...når du sovner midt i legginga, våkner 30min senere og oppdager at barnet har lagt dyne på deg og ligger fint ved siden av (på gulvet) når du sovner midt i ammingen (sittende) og våkner av at du sikler - på babyen.. (jeg måtte en periode droppe amming sittende, fordi jeg fikk sånne sovnerykninger, og var redd for å kaste hele ungen i veggen. Og så begynte hun å gråte når jeg gjorde fikk de rykningene, fordi hun skvatt og mista taket.) ...når du setter skoene på kjøkkenbenken (skulle settes i skohylla) ...når du ikke finner fjernkontrollen som du går å bærer på før samboer har gjort en iherdig leite-innsats på alle fire i hele stua og du oppgitt slår ut med hendene og sier: men jeg er sikker på at den lå på stuebordet.. Og du får det dummeste blikket av samboer.. jadda så.. denne runden med baby har vært preget av lite søvn. Har gjort 1000 andre idiotiske ting, men er for trøtt til å huske alle nå.. Anonymous poster hash: 1b018...add
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #10 Skrevet 22. desember 2016 Jeg dytter litt Anonymous poster hash: 38912...df8
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #11 Skrevet 22. desember 2016 Når du får panikk om natta fordi du tror du har sovnet midt i ammingen og mistet babyen på gulvet. Det som faktisk har hendt er at du har ammet ferdig, lagt babyen i senga si og selv sovnet i senga di, og babyen nå gråter siden det er tid for neste amming. Anonymous poster hash: a3536...51a
pushild Skrevet 22. desember 2016 #12 Skrevet 22. desember 2016 Når du hiver klærne i do istedenfor i vaskemaskinen.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #13 Skrevet 22. desember 2016 Når alle lyder høres ut som de kommer fra en tunell og en sovner stående inntill veggen mens en triller vognen frem og tilbake i gangen Anonymous poster hash: a1b3c...9f4
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #14 Skrevet 22. desember 2016 Sovnet også mens jeg snakket med en venninne tidligere i høst. Våknet av at mobilen falt i gulvet🙈 Ellers så sov tungt en gang at jeg ikke våknet av at jenta vår på 1,5 år hylskrek på rommet sitt 3 meter unna rommet vårt. Mannen kom opp på rommet og lurte på hva som foregikk (han er vant til at våkner meget lett). HI Anonymous poster hash: 92e06...232
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #15 Skrevet 22. desember 2016 Når du går på jobb og oppdager på vei opp trappen til kontoret at en halter. Ser da at en har tatt på seg to ulike støvletter, en med høy hel og en med lav hel... Når du våkner av at alle i møtet ser spørrende på deg og du innser du akkurat har smelt hodet i bordplaten. Anonymous poster hash: a4845...b91
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #16 Skrevet 22. desember 2016 Når du er usikker på om dette er starten på neste depresjon, klumpen i halsen er stor som en melon, og tårene ligger klar til å lage en foss hvert øyeblikk. Anonymous poster hash: eb279...8f4
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #17 Skrevet 23. desember 2016 En gang sang jeg godnattsang for toåringen og treåringen. Jeg sovnet selv midt i vers 3. Da begynte toåringen å reise seg opp i sprinkelsenga og rykke i sprinklene. "Legg deg ned, nå, Eirik", sa jeg. Han heter Olav... 😂 Anonymous poster hash: 05c37...e9a (Ikke heter noen av de andre ungene Eirik heller. Så jeg aner ikke hvor det kom fra.) Anonymous poster hash: 05c37...e9a
stratosku Skrevet 25. desember 2016 #18 Skrevet 25. desember 2016 - Når du glemmer bilen igjen på helsestasjonen, ringer mannen og ber han varsle politiet om at den er stjålet. Var så trett og sliten etter lite søvn. Kjørte til helsestasjonen, tok babyen i vognen, dro inn på kontroll og trillet hjem. Det ironiske var at jeg hele veien hjem angret på at jeg ikke kjørte😂 - når du sovner i dusjen, og våkner av at vannet blir iskaldt. - når du kastet skittentøy i tørketrommelen og starter den. - når du legger 3-åringen til puppen. - når du setter barna i feile bilstoler, og 4-åringen lurer på hvorfor hun får sitte i babyen sin stol. - når du blander babygrøt til 5-åringen - når du stresser ut døra en søndag for å levere barna i barnehagen. ... and the list goes on😅
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #19 Skrevet 25. desember 2016 Når du sovner i badekaret og våknet av at du tror du skal drukne fordi nesa har kommet under vann og du har inhalert vannet. Anonymous poster hash: ddf8e...1aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå