Gå til innhold

Leos lekeland på julaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at Leos lekeland er åpent på julaften. Er det noen som har erfaring med å være der på julaften? Mye folk? Det er meldt sterk vind og mye regn, så hadde vært greit om barna fikk løpt og lekt litt innendørs.

Anonymous poster hash: 57cdc...185
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hjelp, det hadde jeg aldri giddet på julaften.

Men kontakt heller dem, så får du nok et raskt svar om hvordan statistikken ligger an.

Anonymous poster hash: 25420...e0a
Skrevet

Jeg jobbet lillejulaften ifjor å etter 15.00 gikk de siste gjestene.

De fem siste timene var det ingen gjester.

Så kan virkelig ikke tenke meg at det er mange som kommer på selveste julaften.

Anonymous poster hash: a4106...f7a

Skrevet

Tviler på at det er mye folk den dagen,men ettersom de velger å ha det åpent den dagen så er det jo tydligvis hvertfall noen kunder som pleier å komme.

Skrevet

Det er jo ikke alle som feirer jul, så noen er det sikkert der.

Anonymous poster hash: 6282f...b41

Skrevet

Sånn til sammenligning.. jobba på en kafe i noen år. Var MANGE fedre der med barna på formiddagen. Og sikkert en del var der for at mamma skulle få stelle i fred hjemme :)

Anonymous poster hash: 073ea...a7a

Skrevet

Takker for svar alle sammen. Er nok best å ringe Leos og spørre de.

HI

Skrevet

Jeg jobbet lillejulaften ifjor å etter 15.00 gikk de siste gjestene.

De fem siste timene var det ingen gjester.

Så kan virkelig ikke tenke meg at det er mange som kommer på selveste julaften.

Jobbet du på Leos eller et annet sted?

Skrevet

Oppdater oss om svaret du får da,er nygjerrig på hvor vanlig det er å gå på lekeland den dagen.

Skrevet
Jobbet du på Leos eller et annet sted? Anonymous poster hash: 57cdc...185 [/quote

Jobbet på Leos lekeland

Skrevet

Er det ikke litt trist å dra på leos lekeland på julaften.er det ingen dager som er hellige lenger?

Anonymous poster hash: a4fe0...a0f
Skrevet

Tja kan jo være lurt å få ut litt energi på dagen å ta litt fokuset vekk fra gavemaset med å finne på noe de syns er veldig gøy.

Men jeg personlig kommer aldri til å ta med meg barnet mitt der den dagen.

På julaften sitter vi foran tv å ser på julemorgen mens vi koser oss under teppe med godteri fra julestrømpen.

Liker den rolige avslappet morgenen med barnetv :)

Skrevet

Er ikke julaften spesiell for dere? Ingen tradisjoner? Julaften skal være litt venting og spenning...

Leos høres helt..... har ikke ord...

Anonymous poster hash: f2d2f...dbe

Skrevet

Er ikke julaften spesiell for dere? Ingen tradisjoner? Julaften skal være litt venting og spenning...

Leos høres helt..... har ikke ord...

Anonymous poster hash: f2d2f...dbe

Folk må da få lov å være forskjellig uten av vi skal dømme dem.

Skrevet

Beklager men det hørtes bare trist ut..

Skrevet

Noen drar på leos og noen drar på ski på formiddagen. Vi er forskjellige

Anonymous poster hash: 7a260...ab2

Skrevet

Er det ikke litt trist å dra på leos lekeland på julaften.er det ingen dager som er hellige lenger?

Går ut fra at de drar på formiddagen for å få ut litt energi - mens den andre forelderen vasker/handler/pakker/fikser ting hjemme. Helligdagen på julaften starter ikke før kl. 17 - det finnes også mange mennesker som er nødt til å jobbe julaften. Tenk det.

Anonymous poster hash: 8a5f7...2a9

Skrevet

Leos lekeland er en straff uansett dag...

Skrevet

Noen drar på leos og noen drar på ski på formiddagen. Vi er forskjellige

Anonymous poster hash: 7a260...ab2

Ja, hadde det vært mulig å gå på ski hadde vi absolutt gjort det! Drømmer om hvit jul... Her er det som sagt meldt sterk vind og mye regn. Tror ikke vi drar på Leos, men holder muligheten åpen.

HI

Skrevet

Wow! Er det faktisk folk som står å vasker på julaften??

Det jeg ikke har fått vasket til lillejulaften det får bare være.

Julaften bruker vi til å slappe av å kose oss sammen :)

Vaske,handle og pakke gaver er vi ferdige med senest lillejulaften her for orker ikke stress på julaften.

Skrevet

Noen bekjente av meg har gjort det til tradisjon at faren og barna går på Leos på formiddagen mens moren ordner det siste. Er fullt mulig å gjøre det.

Anonymous poster hash: e80fd...b16

Skrevet

Mye mer trist å sitte hjemme alene hvis man er bare seg selv og barnet, og ingen familie. Heller ikke trist å dra på Leos lekeland hvis man er muslim, Jehovas vitne eller andre som ikke feirer jul. En dag som er hellig for deg er ikke nødvendigvis like hellig for andre.

Skrevet

Vaske,handle og pakke gaver er vi ferdige med senest lillejulaften her for orker ikke stress på julaften.

Du skjønte vel sikkert poenget? Fikser de siste forberedelsene da...

Anonymous poster hash: 2002b...3b1

Skrevet

Det har ikke slått deg at enkelte jobber mye i dagene før jul, for eksempel de som jobber i diverse butikker og har søndagsåpent/langåpent mange dager før jul? Ikke sikkert man rekker absolutt alt før julemorgen, og ikke alle har tid til å sitte på ræva den 24. desember hele dagen. For eksempel, skal maten ordnes, særlig hvis det kommer gjester. Bordet skal dekkes fint. Har du en ettåring som klatrer overalt, er det ikke noe i veien at den ene forelderen tar barnet med på lekeland og den andre dekker bordet i fred? Her jeg bor nå er det bekmørkt hele dagen og såpeglatt på veiene - man kan ikke akkurat finne på så mye ute med barnet på julemorgenen.

Skrevet

Det har ikke slått deg at enkelte jobber mye i dagene før jul, for eksempel de som jobber i diverse butikker og har søndagsåpent/langåpent mange dager før jul? Ikke sikkert man rekker absolutt alt før julemorgen, og ikke alle har tid til å sitte på ræva den 24. desember hele dagen. For eksempel, skal maten ordnes, særlig hvis det kommer gjester. Bordet skal dekkes fint. Har du en ettåring som klatrer overalt, er det ikke noe i veien at den ene forelderen tar barnet med på lekeland og den andre dekker bordet i fred? Her jeg bor nå er det bekmørkt hele dagen og såpeglatt på veiene - man kan ikke akkurat finne på så mye ute med barnet på julemorgenen.

Rolig nå! Om du ser mine andre innlegg så ser du at jeg har ikke noe imot at folk velger å gå på Leos lekeland på julaften,jeg skrev at JEG kunne tenke mg det.

Er selv i 100 % stilling å er alenemamma men er da likevel ferdig med alt på lillejulaften så julaften bare kan brukes til å slappe av og kose meg sammen med barnet mitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...