Gå til innhold

SPØRSML ANGÅENDe overvekt posten


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk et brev for over et år siden som veide noen gram mer enn tillatt. Da var det stemplet på brevet at jeg måtte betale 15kr i bot. Men fikk aldri noe info om hvordan jeg skulle betale de 15kr, og glemte det etter en stund. Er det mulig at jeg får et kjempesmell om noen år pga den boten aldri ble betalt?

 

Anonymous poster hash: 61183...4ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal få blankett for straffeportoen.

Til å lime på porto, som straff

Fikk du ikke det?

 

 

Anonymous poster hash: e3305...1dc

Skrevet

Du skal få blankett for straffeportoen.

Til å lime på porto, som straff

Fikk du ikke det?

 

 

Anonymous poster hash: e3305...1dc

Nei fikk aldri

Skrevet

Eller hvordan ser blanketten ut

 

Anonymous poster hash: 61183...4ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...