Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Jeg fikk et brev for over et år siden som veide noen gram mer enn tillatt. Da var det stemplet på brevet at jeg måtte betale 15kr i bot. Men fikk aldri noe info om hvordan jeg skulle betale de 15kr, og glemte det etter en stund. Er det mulig at jeg får et kjempesmell om noen år pga den boten aldri ble betalt? Anonymous poster hash: 61183...4ee
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Du skal få blankett for straffeportoen. Til å lime på porto, som straff Fikk du ikke det? Anonymous poster hash: e3305...1dc
SaraSasha Skrevet 21. desember 2016 #3 Skrevet 21. desember 2016 Du skal få blankett for straffeportoen. Til å lime på porto, som straff Fikk du ikke det? Anonymous poster hash: e3305...1dc Nei fikk aldri
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 Eller hvordan ser blanketten ut Anonymous poster hash: 61183...4ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå