Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Ikke det beste bildet. Men jeg er lei selv om det ikke er verdens undergang. Neglene mine revner på begge sier eller den ene "hele tiden". Jeg får knapt ha lange negler. Noen som vet hvorfor og om noe kan gjøres? Negelen ser kanskje ikke så bra ut på bildet, jeg har nettopp fjernet en mørk neglelakk. Anonymous poster hash: 545d2...8e0
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Oj bildet kom ikke med. Anonymous poster hash: 545d2...8e0
tante grusom master of law Skrevet 21. desember 2016 #3 Skrevet 21. desember 2016 Spis b-vitamintilskudd. Da får du stålnegler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå