Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Er dette veldig "in" å si for tiden? Synes jeg hører "på en måte" i alle setninger, jeg.... Kjenner jeg er påvirket, og bruker det "på en måte" selv også...😆😆😉Bruker dere det uttrykket mye? Anonymous poster hash: b9fd7...4cb
Fandens Oldemor Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 (endret) Huff, ja. Det er grusomt. Jeg sier det dessverre selv, også. Edit: Jeg sier "egentlig" i tillegg 😢 "Egentlig" og "på en måte"... Blergh 😷 Endret 21. desember 2016 av Fandens Oldemor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå