Gå til innhold

Hvorfor er det noen på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som det bare står bilde av en tlf på (på chatlisten, på tlf), mens på andre står det feks 32 minutter siden ved siden av den tlf?

Vanskelig å forklare. Hvordan unngå at andre ser hvor lenge det er siden sist jeg var påkoblet?

Anonymous poster hash: ca9b2...2e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan skru det av under Innstillinger.

Anonymous poster hash: 9d90a...6ae

Skrevet

Hvor da? Finner det ikke, jeg!

(Ikke HI)

Anonymous poster hash: a75e6...5c5

Skrevet

Finner heller ikke...

Anonymous poster hash: 01c0d...8e8

Skrevet

Åpne Messenger. Klikk på ikonet nederst til høyre, ser ut som en punktliste. Velg Aktive øverst. Dra slideren slik at din synlighet blir skrudd av.

Du får fortsatt alle meldinger, men andre kan ikke se at du er pålogget eller når du sist var pålogget.

Skrevet

Jeg skjønner ikke ,åpne messenger.Hvor skal jeg åpne? Vet ikke hvor jeg skal klikke?

Anonymous poster hash: 26123...ef9
Skrevet

Åpne Messenger. Klikk på ikonet nederst til høyre, ser ut som en punktliste. Velg Aktive øverst. Dra slideren slik at din synlighet blir skrudd av.

Du får fortsatt alle meldinger, men andre kan ikke se at du er pålogget eller når du sist var pålogget.

Det har jeg gjort, men broren min sier at han kan se når jeg har vært på alikevel

Anonymous poster hash: 76526...b21

Skrevet

Jeg skjønner ikke ,åpne messenger.Hvor skal jeg åpne? Vet ikke hvor jeg skal klikke?

Anonymous poster hash: 26123...ef9

Herregud, jeg har forklart det skritt for skritt, du trenger bare følge instruksjonene mine over. Hvis du ikke får det til så er det kanskje like greit å bare la vær å bruke Messenger. Får fnatt av så tafatte mennesker. Nytter ikke å forsøke å hjelpe noen som ikke gidder å prøve, engang. Forstår du ikke hva det vil si å åpne Messenger? Hvordan kommer du deg vanligvis inn i appen da?

Skrevet

Det har jeg gjort, men broren min sier at han kan se når jeg har vært på alikevel

Anonymous poster hash: 76526...b21

Da har du gjort det feil, eller broren din lyver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...