Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Er det bare tull med julekalendere på nett? Har vært med på dette i mange år, kanskje 50 ulike konkurranser hver eneste dag i desember og ALDRI vunnet. Anonymous poster hash: 66685...539
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Haha, desperat eller? Anonymous poster hash: d64be...2e4
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #3 Skrevet 21. desember 2016 Både jeg og en kollega har vunnet i hver vår julekalender på nett, så noen av dem funker i hvert fall. Jobben min hadde julekalender på Facebook et par år, det var også helt reelt. Anonymous poster hash: 0b3ed...5ed
Gjest Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 Jeg vant for noen dager siden Gjennom en dyrebutikk og strålende fornøyd. Ikke har jeg vært meget aktiv på den fronten heller, så er vel ren flaks da.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #5 Skrevet 22. desember 2016 J da, jeg har vunnet en rekke ting, flere år på rad. Smykker, gavekort, krus fra Bjørg Thorhallsdottir , kinobilletter, padletur, bøker er bare noe av det jeg kommer på. Sønnen min har også vunnet på kalender for barn. Anonymous poster hash: 3f2dd...991
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #6 Skrevet 22. desember 2016 Er med op flere kalendere for morro. Vant på Artdeco sin kalender for en uke siden og fikk i går premien. Har tidligere år også vunnet på andre kalendere. En venninne av meg er helt rå på å vinne på kalendere og konkurranser på nett. Anonymous poster hash: 1bc9b...ec8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå