Gå til innhold

Småskolen - hygiene.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vasker barne hendene sine før måltid, på deres skoler.

Har barn i 1 og 2 klasse. Ingen håndvask før måltider her.. og vi er nå i 3 måned med notovirus. Mange er borte vær uke.

Tenkte å høre her før jeg tar det opp med skolen.

 

Anonymous poster hash: 369f3...1cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør det, men jeg må innrømme at det glipper av og til når de blir eldre og vi kanskje ikke er like flinke til å passe på. 

Skrevet

Jeg  lærer i småskolen. Vi har (heldigvis!) vask på klasserommet, og alle må vaske hendene før mat. Jeg minner dem også på å vaske hendene når de går på do.



Anonymous poster hash: bf54f...731

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...