Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Vasker barne hendene sine før måltid, på deres skoler. Har barn i 1 og 2 klasse. Ingen håndvask før måltider her.. og vi er nå i 3 måned med notovirus. Mange er borte vær uke. Tenkte å høre her før jeg tar det opp med skolen. Anonymous poster hash: 369f3...1cd
Yellow Brick Road Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Ja, det gjør det, men jeg må innrømme at det glipper av og til når de blir eldre og vi kanskje ikke er like flinke til å passe på.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #3 Skrevet 21. desember 2016 Jeg lærer i småskolen. Vi har (heldigvis!) vask på klasserommet, og alle må vaske hendene før mat. Jeg minner dem også på å vaske hendene når de går på do. Anonymous poster hash: bf54f...731
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå