Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Jeg greide å røpe hovedjulegaven til yngstemann😩😩😩😡 jeg og faren satt og snakka på kjøkkenet, og han sto der. Jeg så han ikke og plumpa ut med det. Er det mulig å bli teit😡😡😡 Nå har jo han selvsagt lyst til å åpne gaven sin, og det forstår jeg. Anonymous poster hash: a11ce...7d8
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Hva var teit? At du ikke så at han sto der? Det var dumt, selvsagt, men slikt skjer jo. Har lite å gjøre med å være tidenes brødgjøk. Forstår heller ikke helt hva som er problemet med at han har lyst til å åpne gaven sin. Det har mine barn også, selv om de ikke vet hva de får. Det er jo ikke noe galt i å være spent og glede seg, tvert imot! Anonymous poster hash: 0ad1d...028
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #3 Skrevet 21. desember 2016 Han ble så skuffa fordi han ville ikke vite det😔 Er jo en i-lands problemstilling. Men han ble så lei seg, for jeg ødela spenningen. Anonymous poster hash: a11ce...7d8
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 Han ble så skuffa fordi han ville ikke vite det Er jo en i-lands problemstilling. Men han ble så lei seg, for jeg ødela spenningen. Anonymous poster hash: a11ce...7d8 Skjønner at det var dumt at spenningen forsvant, men da må han bare prøve å glede seg til å få gaven, selv om han vet hva det er. Anonymous poster hash: 0ad1d...028
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #5 Skrevet 21. desember 2016 Han ble så skuffa fordi han ville ikke vite det Er jo en i-lands problemstilling. Men han ble så lei seg, for jeg ødela spenningen. Anonymous poster hash: a11ce...7d8 Men han vet jo ikke hva det er i alle de andre pakkene? Anonymous poster hash: ecb86...2ee
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #6 Skrevet 21. desember 2016 Såklart ikke. Glem at jeg la ut dette. Du vil ikke forstå. Anonymous poster hash: a11ce...7d8
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #7 Skrevet 21. desember 2016 Kan du klare å innbille ham at du sa det med vilje for å lure ham? At han egentlig får noe annet - eller kanskje dette likevel - hvem vet? Anonymous poster hash: e7eec...401
*Miss Marple* Skrevet 21. desember 2016 #8 Skrevet 21. desember 2016 Kan du klare å innbille ham at du sa det med vilje for å lure ham? At han egentlig får noe annet - eller kanskje dette likevel - hvem vet? Anonymous poster hash: e7eec...401 Dette var lurt. Du kan jo la han overhøre dere en gang til og denne gangen 'røper' du at du lurte han i sted. Forsøket verd, kanskje? Skjønner godt at du syns det er kjipt, mye av gleden er jo spenningen ved å ikke vite.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #9 Skrevet 21. desember 2016 Og det var det jeg tok fra han. Nei, han går nok ikke på den😏 Anonymous poster hash: a11ce...7d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå