Gå til innhold

Noen som har fått behandling for depresjon her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har blitt frisk, men merker av til at depresjonen er på vei tilbake? Hva gjør du da?

Anonymous poster hash: 9cb17...ad6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og har blitt frisk, men merker av til at depresjonen er på vei tilbake? Hva gjør du da?

Like sikkert som at tiden aldri står stille, kommer den tilbake. Jeg blir alltid "frisk" og alltid "syk" igjen. Berg og dalbane ohoi! Nå hat jeg en dårlig periode. Ikke langt nede, men for dårlig til at det skal være

Glede, magi og jul. Så... akuttpsykriatisk kommer man ikke inn på, dps har 6 mnd ventetid. Jippi! Legen satt meg til paykriatisk sykepleier i kommunen og da som akutt. I tillegg måtte jeg møte opp på hans kontor i 15 min hver dag for å slå av en prat slik at han har kontroll på meg. Ofte lurt å sjekke med fastlege. De kan snarveier og vet om alternativ til dps. For skal du inn akutt på dps må du være suicidal. Det må du ikke i kommunen- for er du det, så kommer du jo inn til dps!

Anonymous poster hash: 1aa16...b19

Skrevet

Like sikkert som at tiden aldri står stille, kommer den tilbake. Jeg blir alltid "frisk" og alltid "syk" igjen. Berg og dalbane ohoi! Nå hat jeg en dårlig periode. Ikke langt nede, men for dårlig til at det skal være

Glede, magi og jul. Så... akuttpsykriatisk kommer man ikke inn på, dps har 6 mnd ventetid. Jippi! Legen satt meg til paykriatisk sykepleier i kommunen og da som akutt. I tillegg måtte jeg møte opp på hans kontor i 15 min hver dag for å slå av en prat slik at han har kontroll på meg. Ofte lurt å sjekke med fastlege. De kan snarveier og vet om alternativ til dps. For skal du inn akutt på dps må du være suicidal. Det må du ikke i kommunen- for er du det, så kommer du jo inn til dps!

Anonymous poster hash: 1aa16...b19

Uff det var trist, men godt du får noe slags hjelp. Har du gått/går du på medisiner?

Jeg har hatt to depressive perioder tidligere, hvor jeg fikk antidepressiva i hhv to og ett år. Nå kjenner jeg igjen tegnene på at det er på vei tilbake, og lurer på om det er noe jeg selv kan gjøre før det slår ut i full blomst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...