Gå til innhold

Gruppen "likestilling for fedre" på Facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker den kanskje litt mot sin hensikt? I stedet for å være en gruppe som jobber mot at barn skal få 50/50 løsning, så er den en gruppe som HATER alenemødre og påstår at de bruker bidraget (som far forøvrig har tjent gjennom blod, svette og tårer) på seg selv! Til sminke, til fest og.... shopping! Og derfor sitter det sååååå mange fedre og gråter på black friday! Fordi barna ikke er hos de og mor shopper bort alle bidragspengene!

Er jo fantastisk underholdning, men er disse mennene like stokk dumme i virkeligheten?

Anonymous poster hash: 5fc9e...0b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmmen se, troll 1 og 2 fra dib er jaggu der og!

Anonymous poster hash: cb93d...41f

Skrevet

Næmmen se, troll 1 og 2 fra dib er jaggu der og!

Anonymous poster hash: cb93d...41f

Hvilke troll?

Anonymous poster hash: 11ff8...184

Skrevet

Du har nok rett i det. Jeg ser at de jeg kjenner som er med i den gruppen er tafatte fedre som er vrange når det kommer til samvær og håper at ordningen barnebidrag blir avskaffet.

Anonymous poster hash: 0b957...747

Skrevet

Du har nok rett i det. Jeg ser at de jeg kjenner som er med i den gruppen er tafatte fedre som er vrange når det kommer til samvær og håper at ordningen barnebidrag blir avskaffet.

Så de mener seriøst alt de sier? At kvinner skal gjennomføre svangerskap fordi far vil ha barnet osv? Det er jo vanvittig!!

Skrevet

Virker den kanskje litt mot sin hensikt? I stedet for å være en gruppe som jobber mot at barn skal få 50/50 løsning, så er den en gruppe som HATER alenemødre og påstår at de bruker bidraget (som far forøvrig har tjent gjennom blod, svette og tårer) på seg selv! Til sminke, til fest og.... shopping! Og derfor sitter det sååååå mange fedre og gråter på black friday! Fordi barna ikke er hos de og mor shopper bort alle bidragspengene!

Er jo fantastisk underholdning, men er disse mennene like stokk dumme i virkeligheten?

Anonymous poster hash: 5fc9e...0b1

Kanskje en grunn til at deres ekser er alenemødre? Veldig fint for eksene :D :D

Hvis disse fedrene hadde giddet å løfte ræva fra sofaen og PS3 og bidra med barn, husarbeid og familieliv så vil jeg tro at de ikke hadde behøvd å betale bidrag i dag og hadde familien sin inntakt. Det finnes flust av menn som syter og klager og krever, ikke gidder å bidra i forholdet, er utro og prioriterer kompiser, samtidig som kona selvfølgelig må ta seg av husarbeid, nattevåk og alt annet BÅDE når hun er i permisjon og når far er i permisjon. Så blir de kjempeoverrasket når det går galt og dama flytter og får hovedomsorgen. Og de stakkars må betale de skarve kronene i barnebidrag for å forsørge barna de selv har vært med på å skape. Null sympati herfra.

Hilsen ei som har vært alenemor i flere år der far valgte å ha null samvær og prøvde å sno seg unna bidraget, samtidig som jeg hadde for høy lønn til å få OS eller annet enn ekstra barnetrygd. Er nå gift på nytt og forsørger familie på 6. Jepp, golddigger de luxe.

Anonymous poster hash: 0aeb2...65b

Skrevet

Det er jo en gruppe for mindre smarte mennesker. 

Anonymous poster hash: 6375f...dd2
Skrevet

Så de mener seriøst alt de sier? At kvinner skal gjennomføre svangerskap fordi far vil ha barnet osv? Det er jo vanvittig!!

Ja de er dessverre så dumme som de fremstår. Gikk inn for lese litt nå og ser at de er like dumme som sist jeg så der inne.

Skrevet

Min eksmann er medlem der. Poster en hel masse og får uendelig med støtte fra andre medlemmer. Sannheten er at han er voldelig og påtalemyndighetene ønsker nå å ilegge ham et besøksforbud mot barna. Dette sier han selvfølgelig ingenting om, men han legger ut info om både barna og meg, fullt navn, fødselsdato osv. Sier jeg krever ham for penger og har snylter meg til os, mens sannheten er at han ikke har betalt bidrag de siste tre årene. Han poster ting om pågående barnevernssak og tenker ikke på hva dette har å si for barna, og nevner heller ikke med et ord at barnevernet ønsker at far skal ha mindre/ingen kontakt med barna.

Jeg har klagd inn gruppen tidligere, men får ikke gehør. Administrator svarer ikke på kritiske, men berettigede spørsmål, og ignorerer meg totalt.

De påstår at de kjemper for likestilling mellom foreldre, slik som foreningen 2 foreldre, men sannheten er at de ikke bryr seg om fakta i noen saker, de tar automatisk far sin side i enhver sak. Selv da jeg la frem dokumenter fra bv om at far er aggressiv og voldelig og at de anbefaler mindre kontakt mellom far og barn, ja, selv da mente lederen i gruppa at jeg var et hysterisk kvinnfolk som kun var ute etter å sverte min eksmann, at jeg brukte barna for å straffe ham.

Anonymous poster hash: c10b8...17c

Skrevet

Rart ikke eksen min er medlem der... Han som ikke har kontaktet barna sine på over 2 år... (og blokkert dem fra face, skifter nummer etc.)

Registrerer at jeg har fem facebookvenner der inne... Tre av dem er fantastiske fedre som gjør ALT for barna sine ❤ Med andre ord: slik det skal være.

De to andre faller vel i samme kategori som min eks, totalt ubrukelige på alle plan.

Selvfølgelig skal det være likestilling for mor og far! Far er absolutt like viktig som mor! Og de mødrene som går aktivt inn for å hindre kontakt med far burde straffeforfølges. Så lenge det ikke er reelle bekymringer inne i bildet. Jeg kuttet ut en venninne på grunn av noe liknende. Hun anklaget far for seksuelt misbruk, noe det absolutt ikke var hold i! Hun holdt på å miste barnet selv, og BV er nå involvert...

Når det er sagt virker den gruppen ganske shady... Når de blander seg i politikk og abort blir det for dumt 😱

Anonymous poster hash: 733a3...238

Skrevet

Kanskje en grunn til at deres ekser er alenemødre? Veldig fint for eksene :D :D

Hvis disse fedrene hadde giddet å løfte ræva fra sofaen og PS3 og bidra med barn, husarbeid og familieliv så vil jeg tro at de ikke hadde behøvd å betale bidrag i dag og hadde familien sin inntakt. Det finnes flust av menn som syter og klager og krever, ikke gidder å bidra i forholdet, er utro og prioriterer kompiser, samtidig som kona selvfølgelig må ta seg av husarbeid, nattevåk og alt annet BÅDE når hun er i permisjon og når far er i permisjon. Så blir de kjempeoverrasket når det går galt og dama flytter og får hovedomsorgen. Og de stakkars må betale de skarve kronene i barnebidrag for å forsørge barna de selv har vært med på å skape. Null sympati herfra.

Hilsen ei som har vært alenemor i flere år der far valgte å ha null samvær og prøvde å sno seg unna bidraget, samtidig som jeg hadde for høy lønn til å få OS eller annet enn ekstra barnetrygd. Er nå gift på nytt og forsørger familie på 6. Jepp, golddigger de luxe.

Anonymous poster hash: 0aeb2...65b

Kjenner meg igjen, ja. Menn er i mange tilfeller grandiose familie-"skulkere" og sluntrer unna både omsorg for barn og de daglige oppgaver i hjemmet. Og like lamslåtte er de når kona ikke gidder dra på en blindpassasjer mer...

Anonymous poster hash: 3128e...ea0

Skrevet

Leste meg litt lenger ned på siden nå, og det er helt KRISE 😱

Jeg vil gjerne ha et konkret eksempel på hvilken alenemor i Norge som velter seg i luksus med de usle bidragssatsene vi har her til lands??? For tre barn mottar jeg svimlende 3,056kr 😱

Det er ikke nok til mat engang!

Hadde det ikke vært for at gruppa var offentlig skulle jeg skrevet der 😡

Begynner seriøst å lure på de tre vennene mine som er medlemmer der!!!!

Skrevet

Leste meg litt lenger ned på siden nå, og det er helt KRISE 😱

Jeg vil gjerne ha et konkret eksempel på hvilken alenemor i Norge som velter seg i luksus med de usle bidragssatsene vi har her til lands??? For tre barn mottar jeg svimlende 3,056kr 😱

Det er ikke nok til mat engang!

Hadde det ikke vært for at gruppa var offentlig skulle jeg skrevet der 😡

Begynner seriøst å lure på de tre vennene mine som er medlemmer der!!!!

Det er ALLE i følge LFF. Vi lever i luksus!

Skrevet

Jeg var inne på denne siden for første gang nå. Herregud hva er det her? 😵😲

Anonymous poster hash: c1940...4fa

Skrevet

Jeg var inne på denne siden for første gang nå. Herregud hva er det her? 😵😲

Anonymous poster hash: c1940...4fa

Trodde det var en tullegruppe, men så etterhvert at de er seriøse

Skrevet

Oi! Dette var ikke bra, ser jo ut som en skikkelig tulleside. Satire eller noe i den duren. Huff

Skrevet

Haha! "Luksusen" på 470 kroner i barnebidrag måtte jo virkelig ha dekket alt hva barnet trenger + masse tøy, sminke, dyre reiser osv osv til meg som mor. Eneste var jo bare det at barnehageplass, mat, klær og leker til barnet kostet så uhorvelig mye mer per måned. Tror de som er i den gruppa har fått seg et kakk for mye i hodet eller skadet hodet sitt på et annet vis. Det er latterlig hvordan de som menn sutrer verre enn kjerringer. Noe har gått heidundrende galt oppi hodene deres...

Anonymous poster hash: 7d354...f0d

Skrevet

Får en følelse av at folk som har behov for å danne grupper for å rope høyt om den urettferdighet som rammer dem, for å få støtte blant likesinnede, er folk det kan være greit å ligge unna.

Anonymous poster hash: 593d8...277

Skrevet

Min eksmann er medlem der. Poster en hel masse og får uendelig med støtte fra andre medlemmer. Sannheten er at han er voldelig og påtalemyndighetene ønsker nå å ilegge ham et besøksforbud mot barna. Dette sier han selvfølgelig ingenting om, men han legger ut info om både barna og meg, fullt navn, fødselsdato osv. Sier jeg krever ham for penger og har snylter meg til os, mens sannheten er at han ikke har betalt bidrag de siste tre årene. Han poster ting om pågående barnevernssak og tenker ikke på hva dette har å si for barna, og nevner heller ikke med et ord at barnevernet ønsker at far skal ha mindre/ingen kontakt med barna.

Jeg har klagd inn gruppen tidligere, men får ikke gehør. Administrator svarer ikke på kritiske, men berettigede spørsmål, og ignorerer meg totalt.

De påstår at de kjemper for likestilling mellom foreldre, slik som foreningen 2 foreldre, men sannheten er at de ikke bryr seg om fakta i noen saker, de tar automatisk far sin side i enhver sak. Selv da jeg la frem dokumenter fra bv om at far er aggressiv og voldelig og at de anbefaler mindre kontakt mellom far og barn, ja, selv da mente lederen i gruppa at jeg var et hysterisk kvinnfolk som kun var ute etter å sverte min eksmann, at jeg brukte barna for å straffe ham.

Anonymous poster hash: c10b8...17c

Politianmeldt han, hvis han legger ut om deg og barna!

Anonymous poster hash: 03bc2...7a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...