Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Når jeg har vært gravid tidligere, har jeg syntes at soverommet har en fæl, kvalmende lukt på morgenen før jeg lufter. Kjenner det godt når jeg har vært på et annet rom og så går tilbake til soverommet. Klarer nesten ikke å være der før jeg har luftet. Når jeg ikke er gravid, kjenner jeg jo at det er tung, oppbrukt "soveluft" der om morgenen, men ikke slik at jeg synes at det lukter avskyelig og kvalmende. Vi prøver å bli gravide og jeg har vært litt uvel til og fra i noen dager. Idag var soveromslufta intenst kvalmende og ekkel igjen. Kan jeg tro på at jeg er gravid nå? Skal teste om noen dager. Anonymous poster hash: 5ea3f...918
sug lut Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Vel, mannen og kaffe - to av de tingene jeg brydde meg mest om - ble plutselig de kvalmeste luktene i verden, og siden det vedvarte testa jeg og var definitivt gravid. Så det kan jo hende, krysser fingrene (hvis du ønsker å være gravid, da)!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #3 Skrevet 21. desember 2016 Vel, mannen og kaffe - to av de tingene jeg brydde meg mest om - ble plutselig de kvalmeste luktene i verden, og siden det vedvarte testa jeg og var definitivt gravid. Så det kan jo hende, krysser fingrene (hvis du ønsker å være gravid, da)! Takk! :-) Blir spennende å teste. Anonymous poster hash: 5ea3f...918
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 Tipper du er gravid. Mitt første tegn var at jeg syntes det stinket av alle på bussen. Anonymous poster hash: 6c4cb...1d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå