Gå til innhold

Jeg har verdens fineste gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 år og 8 mnd. Flott mann. Fin jobb. Hus, 2 bil, sommerhus etc. Mange fine venner. Greie foreldre.

Mitt liv er virkelig idyll. Slik jeg drømte om at livet ville bli. Hvorfor er noen bare så innnmari heldig her i livet??

Anonymous poster hash: 4c60f...5a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 år og 8 mnd. Flott mann. Fin jobb. Hus, 2 bil, sommerhus etc. Mange fine venner. Greie foreldre.

Mitt liv er virkelig idyll. Slik jeg drømte om at livet ville bli. Hvorfor er noen bare så innnmari heldig her i livet??

Nei, si det. Jeg hadde også et slikt liv, men brått ble det snudd på hodet.

Man får være takknemlig for hver dag man har, man vet aldri hva morgendagen vil bringe.

Anonymous poster hash: 7d68c...1e8

Skrevet

Nei, si det. Jeg hadde også et slikt liv, men brått ble det snudd på hodet.

Man får være takknemlig for hver dag man har, man vet aldri hva morgendagen vil bringe.

Det er jeg også!!

Uff, trist å lese. Hva skjedde?

Skrevet

Hadde alt du beskriver ... så fikk en av mine fineste gutter kreft 😔. Nei man vet ikke hva livet bringer. Men nyt livet , hver dag er en gave.

Anonymous poster hash: 5c681...76f

Skrevet

Så heldig du er. Min svoger er psykopat. Det er grusomt.. 😥

Anonymous poster hash: c39a5...74f

Skrevet

Så heldig du er :) Nyt det, men ha også empati for de som ikke har det like fint og enkelt..

Anonymous poster hash: 0860e...39b

Skrevet

Det er jeg også!!

Uff, trist å lese. Hva skjedde?

Mannen var utro på seminar, det var slutten for oss. Hadde ALDRI trodd det skulle skje meg 😢 Det ble umulig for meg å tilgi.

Den perfekte kjernefamilien på Oslo vest, begge har gode jobber, far var fotballtrener for begge guttene .. Vi var paret ingen skulle tro ble skilt. Men vi ble det. Det gjør vondt den dag i dag. Og jeg savner livet vi hadde sammen enormt...

Han har brukt to år på å få meg tilbake, men det er umulig for meg å tilgi. At en kollega på jobbseminar var verdt å ofre vår fine familie for er ubegripelig.

Skrevet

Mannen var utro på seminar, det var slutten for oss. Hadde ALDRI trodd det skulle skje meg 😢 Det ble umulig for meg å tilgi.

Den perfekte kjernefamilien på Oslo vest, begge har gode jobber, far var fotballtrener for begge guttene .. Vi var paret ingen skulle tro ble skilt. Men vi ble det. Det gjør vondt den dag i dag. Og jeg savner livet vi hadde sammen enormt...

Han har brukt to år på å få meg tilbake, men det er umulig for meg å tilgi. At en kollega på jobbseminar var verdt å ofre vår fine familie for er ubegripelig.

Å nei, å nei, å nei

Ille!!

Veldig trist lesing!!

Vi er en familie mange misunner, og så takknemlig! Må bare tro og håpe på at dette fine livet vårt fortesetter!

Tøffe deg, unner deg og barna det aller beste i livet!!!!

Skrevet

Hadde alt du beskriver ... så fikk en av mine fineste gutter kreft 😔. Nei man vet ikke hva livet bringer. Men nyt livet , hver dag er en gave.

Anonymous poster hash: 5c681...76f

God bedring til fine gutten din. Jobber selv med kreftbarn og vet at de aller, aller fleste blir friske ☺️

Skrevet

Spar på de gode følelsene. Jeg vet jeg tenkte som deg da de var små og deilige. De er fine fremdeles, tenåringene mine, men det er noe helt eget med det når er er små. Jeg har øyeblikk jeg har bitt meg merke i som jeg plukker frem fra tid til annen. Det er fint å ha slike øyeblikk på lager...

Skrevet

Nyt det!

Mitt liv var like fantastisk som ditt inntil for noen få måneder siden, da min mann, verdens snilleste, døde.

Verdsett hver dag du har og husk å si at du elsker ham. Hvis han dør en dag du har vært sur eller har glemt å si det, lover jeg deg at du ikke vil tenke på annet i etterkant...

Anonymous poster hash: 04f39...82f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...