Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Jeg er helt blank.. Anonymous poster hash: 98197...4fb
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Hadde hun fått andre gaver om hun hadde mann og barn? Er jo hun som skal ha gaven, ikke mannen. Hva med bøker, klær, smykker, kremer, hudpleieprodukter, hobbyting, sportsting, kjøkkenting, pynteting, er drøssevis å ta av Anonymous poster hash: a1a2f...998
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 Altså, hva ville du kjøpt til ei venninne ellers? Spiller da ingen rolle om hun er singel eller barneløs?! Noen fine tekopper, gavekort på massasje, et fint skjerf, en bok du vet hun liker, osv osv.. Anonymous poster hash: b875c...800
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #5 Skrevet 21. desember 2016 Kommer jo an på interesser og slikt. Jeg har en tilsvarende venninne. Hun får brettspill, te - og hjemmebakte julekaker fra ungene. I fjor fikk hun utstyr til bilen. Året før det igjen fikk hun kjøkkenredskap og en bok. Anonymous poster hash: 44891...613
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #6 Skrevet 21. desember 2016 Hadde hun fått andre gaver om hun hadde mann og barn? Er jo hun som skal ha gaven, ikke mannen. Hva med bøker, klær, smykker, kremer, hudpleieprodukter, hobbyting, sportsting, kjøkkenting, pynteting, er drøssevis å ta av Anonymous poster hash: a1a2f...998 Ja, faktisk. 😊 Anonymous poster hash: 98197...4fb
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #7 Skrevet 21. desember 2016 Ja, faktisk. Anonymous poster hash: 98197...4fb Hvorfor det? Hva slags gaver hadde hun fått da, som hun ikke kan få som singel og barnløs? Anonymous poster hash: 477dd...9f3
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #8 Skrevet 21. desember 2016 Kari Traa-ull? Anonymous poster hash: ede56...bb5
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #9 Skrevet 21. desember 2016 Scholl elektriske diamant fotfil. Hun har jo tid til egenpleie Anonymous poster hash: 53405...a55
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #10 Skrevet 21. desember 2016 Vibrator? Tarmskylling? Kommer jo an på dama det da. Bøker, hudpleieting, sengetøy, billetter til kino. Anonymous poster hash: 7a764...23a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #11 Skrevet 21. desember 2016 Jeg blir veldig nysgjerrig - hvorfor gir du veldig forskjellige ting til en 37 årig dame som er i et forhold og en som er singel, hvis du skal gi gaver til begge? Hva ligger forskjellen i? Pris? Jeg greier ikke se hva sivil status og barn/ikke barn har med saken å gjøre hvis du vil gi en gave til henne. Interesser, hobbyer, hva hun liker generelt, det mener jeg betyr noe. Men sivil status og barn? Og siden du sier at du gir forskjellige gaver til disse, kan du gi eksmpler på hva du har kjøpt til dem tidligere år? Anonymous poster hash: 3852f...fa5
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #12 Skrevet 21. desember 2016 Jeg blir veldig nysgjerrig - hvorfor gir du veldig forskjellige ting til en 37 årig dame som er i et forhold og en som er singel, hvis du skal gi gaver til begge? Hva ligger forskjellen i? Pris? Jeg greier ikke se hva sivil status og barn/ikke barn har med saken å gjøre hvis du vil gi en gave til henne. Interesser, hobbyer, hva hun liker generelt, det mener jeg betyr noe. Men sivil status og barn? Og siden du sier at du gir forskjellige gaver til disse, kan du gi eksmpler på hva du har kjøpt til dem tidligere år? Anonymous poster hash: 3852f...fa5 Fordi hun med årene har blitt en ganske sær dame som fortsatt bor på hybel i Oslo og fester hver helg. Kan f.eks ikke kjøpe noe til "huset", for det har hun ikke plass til. Jeg kjøpte fine krus og god te i fjor. Da fikk jeg høre at hun ikke hadde mer plass i skapet. Hun er også jomfru og ganske sikkert også ukysset. Anonymous poster hash: 98197...4fb
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #13 Skrevet 21. desember 2016 Jammen da gir du bare en flaske vin - problem solved. Anonymous poster hash: 82825...180
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #14 Skrevet 21. desember 2016 Fordi hun med årene har blitt en ganske sær dame som fortsatt bor på hybel i Oslo og fester hver helg. Kan f.eks ikke kjøpe noe til "huset", for det har hun ikke plass til. Jeg kjøpte fine krus og god te i fjor. Da fikk jeg høre at hun ikke hadde mer plass i skapet. Hun er også jomfru og ganske sikkert også ukysset. Anonymous poster hash: 98197...4fb Hadde det ikke vært bedre å skrive noe om dama i Hi da, i stede for å anta at vi skjønte at fordi hun var singel og barnløs, så måtte hun også være sær? Hilsen singel, barnløs 38 åring, som slett ikke er jomfru, definitivt ikke gidder å feste hver helg, helt klart hadde blitt glad for noe til huset, og som et øyeblikk lurte veldig på hvorfor det på magisk vis ville bli lettere å kjøpe gaver til meg hvis jeg skaffet meg mann og/eller barn... Anonymous poster hash: 01e61...f58
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #15 Skrevet 21. desember 2016 Fordi hun med årene har blitt en ganske sær dame som fortsatt bor på hybel i Oslo og fester hver helg. Kan f.eks ikke kjøpe noe til "huset", for det har hun ikke plass til. Jeg kjøpte fine krus og god te i fjor. Da fikk jeg høre at hun ikke hadde mer plass i skapet. Hun er også jomfru og ganske sikkert også ukysset. Anonymous poster hash: 98197...4fb Da er det jo superenkelt. Alkohol er jo bankers. Baileys, vin eller noe sånt Anonymous poster hash: 477dd...9f3
Berta_78 Skrevet 21. desember 2016 #16 Skrevet 21. desember 2016 Fester hver helg og ukysset? Noe skurrer.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #17 Skrevet 21. desember 2016 Hadde det ikke vært bedre å skrive noe om dama i Hi da, i stede for å anta at vi skjønte at fordi hun var singel og barnløs, så måtte hun også være sær? Hilsen singel, barnløs 38 åring, som slett ikke er jomfru, definitivt ikke gidder å feste hver helg, helt klart hadde blitt glad for noe til huset, og som et øyeblikk lurte veldig på hvorfor det på magisk vis ville bli lettere å kjøpe gaver til meg hvis jeg skaffet meg mann og/eller barn... Anonymous poster hash: 01e61...f58 Var jeg som spurte Hi om å forklare litt. Og jeg er helt enig i det du skriver her. Er dessuten i samme situasjon som deg. I øyeblikket virker Hi mer sær på meg enn venninnen. Jeg har vanskelig for å forstå at en dame som fester hver helg fremdeles er ukysset og jomfru. Og om så var, heller ikke det ville hatt noen innvirkning på gavekjøpet, etter min mening... ville jo ikke akkurat gitt henne en dildo eller betalt for en blind date med bonus for henne Hi, det virker som om du egentlig er skuffet fordi du føler at gaven hun fikk i fjor ikke ble helt riktig? Eller troller du bare? Uansett veldig vanskelig for å forstå at du mente at singel og barnløs var viktigere for oss å vite enn at hun bor på hybel og fester hver helg. Anonymous poster hash: 3852f...fa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå