Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 brukere her inne enten er eller greier å fremstille seg som. Anonymous poster hash: 0bcc4...b06
Mamma til 2 søte Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Jeg blir ganske imponert over slike som lager innlegg bare for å provosere.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #3 Skrevet 21. desember 2016 Jeg blir ganske imponert over slike som lager innlegg bare for å provosere. For å provosere? Innlegget hadde jo ingen mening, kun er generell betraktning. Jeg føler meg ikke truffet! Anonymous poster hash: 62909...4f5
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 Helt enig HI enkelte tråder begynner man å lure på, er dem.... eller har dem en diagnose? Anonymous poster hash: d4217...afc
Luksusdyret Skrevet 21. desember 2016 #5 Skrevet 21. desember 2016 brukere her inne enten er eller greier å fremstille seg som. Anonymous poster hash: 0bcc4...b06 Ja, så synd at vi er så dumme, inkludert deg selv (siden du skriver generelt om brukere her inne, og ER en bruker her inne selv). For øvrig enig at enkelte er helt blåst, for eksempel HI i tråden om gravide røykere der hun som er ufør og røyker under svangerskapet ser ned på "simple sykepleiere" og "vaskekjerringer", som faktisk har jobb og bidrar til samfunnet. Eller en viss bruker her inne som mener stebarn skal gå for lut og kaldt vann og kan hives ut av fars og stemors hus for en liten "forseelse". Da begynner man virkelig å lure hva som feiler folk.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #7 Skrevet 21. desember 2016 Helt enig HI enkelte tråder begynner man å lure på, er dem.... eller har dem en diagnose? Anonymous poster hash: d4217...afc "Helt enig HI"😊... Spy. Anonymous poster hash: 251c1...5d1
Yellow Brick Road Skrevet 21. desember 2016 #8 Skrevet 21. desember 2016 Så bra at du har funnet en plass hvor du passer inn da.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #9 Skrevet 21. desember 2016 Eksempler, hi? Anonymous poster hash: c5ba0...bb4
Luksusdyret Skrevet 21. desember 2016 #10 Skrevet 21. desember 2016 Helt enig HI enkelte tråder begynner man å lure på, er dem.... eller har dem en diagnose? Anonymous poster hash: d4217...afc Det heter "er DE?" og "har DE en diagnose?"
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #11 Skrevet 21. desember 2016 Dere beviser sannheten i innlegget mitt👌 Anonymous poster hash: 0bcc4...b06
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #12 Skrevet 21. desember 2016 Dere beviser sannheten i innlegget mitt Anonymous poster hash: 0bcc4...b06 Nei, det eneste du beviser er at du tilhører den gruppen du selv kritiserer. Jeg for min del blir ikke imponert over stokk dumme folk, heller ikke personer som generaliserer så til de grader som du gjør nå. Av og til er det lurt å ikke si alt man tenker. Det gjelder også at man ikke trenger å skrive alt man tenker. Tror det er like greit du skrev som anonym akkurat i denne tråden Hi Skriv den på tabbelisten At det er personer på forumet som man kan undres på, det er jeg enig i, men slik er det ellers i samfunnet. Det gjelder å fokusere på det du ønsker å fokusere på. Jeg prøver å fokusere på det som er positivt her inne. Anonymous poster hash: 111d8...af4
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #13 Skrevet 21. desember 2016 Oh my god! Skrev jeg alle? Enten er det mange som føler seg truffet her, eller så er flertallet stokk dumme. Trodde ikke det, for har lest mange fine svar her, men i tråd etter tråd så er det et eller annet nepeskrell som kupper hele tråden pga en skrivefeil eller noe i den duren, og tråden mister retning fullstendig. Anonymous poster hash: 0bcc4...b06
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #14 Skrevet 21. desember 2016 Oh my god! Skrev jeg alle? Enten er det mange som føler seg truffet her, eller så er flertallet stokk dumme. Trodde ikke det, for har lest mange fine svar her, men i tråd etter tråd så er det et eller annet nepeskrell som kupper hele tråden pga en skrivefeil eller noe i den duren, og tråden mister retning fullstendig. Anonymous poster hash: 0bcc4...b06 Er ingen som har sporet av her. Om du mener tråder avspores for mye, da må du rapportere avsporingene til moderator. Jo bedre vi er på å rapportere, jo raskere blir avsporinger slettet, og jo bedre blir forumet. Men jeg lurer på en ting. Hva er egentlig hensikten din med denne tråden? Du skriver en tråd hvor du på en generell måte karakteriserer brukerne her inne som stokk dumme eller at de gjør seg stokk dumme. Ingen annen forklaring på hva du mente eller hadde som hensikt med påstanden din i hovedinnlegget. Så hva er det egentlig du ønsket å få frem? At du er misfornøyd med modereringen? At du vil oppfordre folk til å rapportere avsporinger og ubehageligheter oftere? Eller noe helt annet? Når du bare kaster ut slike generelle betraktninger som egentlig ikke sier noe, og du i tillegg kaller folk både det ene og det andre som ikke er fint, da oppnår du ironisk nok ikke annet enn å bli satt i samme bås som de du kritiserer. Har du en hensikt med tråden, så kom for all del med den. Om du bare hadde behov for å spy ut litt galle så bør du kanskje spørre deg selv hva det er som gjør at du er så irritabel at du gidder å starte en så negativ og intetsigende tråd for å få ut den gallen. Anonymous poster hash: 111d8...af4
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #15 Skrevet 21. desember 2016 Poenget er at folk burde tenke mer på hva du skriver. Samt lese innlegg en ekstra gang. Det er lov å være mer raus overfor hva HI i ulike innlegg spør etter. Ikke henge seg opp i skrivefeil og kuppe tråder pga en, i ulike grader, skrivefeil. I de aller fleste innlegg er det meget lett å forstå budskapet selv om noen ord er feil. Jeg mener da også at HI bør lese over innlegget før man poster, men sannelig gjelder det de som svarer også. Kan tenke meg det er sårt for de som har det vondt og har en sår tone i teksten, så skal et eller annet utrivelig menneske være spydig og gjøre at HI til og med kan føle seg dum for å ha bedt om råd/synspunkter etc. Nettmobbing og trolling er så utrolig dårlig gjort. Rettet mot feil person kan disse, ja, stokk dumme menneskene få noe som oppleves vanskelig til å bli enda verre og gi vedkommende enda mer å vondt å tenke på. Anonymous poster hash: 0bcc4...b06
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #16 Skrevet 21. desember 2016 Det jeg tar til meg i forhold til denne tråden er at jeg kan bli flinkere å rapporter. Klager ikke på modereringen sånn sett. Det er mange tråder, til dels lange, som det tar tid å gjennomgå. Vet jeg ikke hadde orket å hatt den jobben selv. Anonymous poster hash: 0bcc4...b06
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #17 Skrevet 21. desember 2016 Poenget er at folk burde tenke mer på hva du skriver. Samt lese innlegg en ekstra gang. Det er lov å være mer raus overfor hva HI i ulike innlegg spør etter. Ikke henge seg opp i skrivefeil og kuppe tråder pga en, i ulike grader, skrivefeil. I de aller fleste innlegg er det meget lett å forstå budskapet selv om noen ord er feil. Jeg mener da også at HI bør lese over innlegget før man poster, men sannelig gjelder det de som svarer også. Kan tenke meg det er sårt for de som har det vondt og har en sår tone i teksten, så skal et eller annet utrivelig menneske være spydig og gjøre at HI til og med kan føle seg dum for å ha bedt om råd/synspunkter etc. Nettmobbing og trolling er så utrolig dårlig gjort. Rettet mot feil person kan disse, ja, stokk dumme menneskene få noe som oppleves vanskelig til å bli enda verre og gi vedkommende enda mer å vondt å tenke på. Anonymous poster hash: 0bcc4...b06 Om du hadde skrevet akkurat det du skriver her som hovedinnlegg, Hi, da er jeg sikker på at du hadde opplevd at de fleste ville vært helt enig med deg. (selv om du også der kunne utelatt å kalle andre for stokk dumme). Hvordan trodde du at vi skulle kunne lese denne meningen du skriver her ut fra hovedinnlegget som bare ga et inntrykk av generalisering og nedrakking av andre? Jeg bruker å lese tråder raust og svare deretter, men i hovedinnlegget ditt er det ikke noe man kan være raus med, ingen forklaringer, kun negativitet. Hadde du skreve det du skriver her ville jeg vært enig med deg... Det viser at man bør tenke seg om man formidler det man egentlig ønsker å formidle når man skriver. Jada, skrivefeil skjer, man kan skrive mange rare formuleringer i affekt osv. Men det er stor forskjell på et innlegg som oser negativt oppgulp og det positive du skriver her. Så tenk litt gjennom hva du vil formidle og om du kommer til å oppnå det du egentlig vil med måten du formulerer deg på. Sikker på at du ville fått mange "liker" på det du skrev her, om det hadde vært hovedinnlegget ditt. Det kunne vært en god påminning om at det går an å være litt mer raus med hverandre. Anonymous poster hash: 111d8...af4
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #18 Skrevet 21. desember 2016 Poenget er at folk burde tenke mer på hva du skriver. Samt lese innlegg en ekstra gang. Det er lov å være mer raus overfor hva HI i ulike innlegg spør etter. Ikke henge seg opp i skrivefeil og kuppe tråder pga en, i ulike grader, skrivefeil. I de aller fleste innlegg er det meget lett å forstå budskapet selv om noen ord er feil. Jeg mener da også at HI bør lese over innlegget før man poster, men sannelig gjelder det de som svarer også. Kan tenke meg det er sårt for de som har det vondt og har en sår tone i teksten, så skal et eller annet utrivelig menneske være spydig og gjøre at HI til og med kan føle seg dum for å ha bedt om råd/synspunkter etc. Nettmobbing og trolling er så utrolig dårlig gjort. Rettet mot feil person kan disse, ja, stokk dumme menneskene få noe som oppleves vanskelig til å bli enda verre og gi vedkommende enda mer å vondt å tenke på. Anonymous poster hash: 0bcc4...b06 Hvorfor skrev du ikke bare dette med en gang? Anonymous poster hash: 4c14f...edd
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #19 Skrevet 21. desember 2016 Fordi jeg var så oppgitt over at nok en tråd var ødelagt pga nett-troll. Var vel litt kjapp til å trykke på send. Anonymous poster hash: 0bcc4...b06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå