Gå til innhold

Ang venninne, hva ville dere gjort her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde en god venninne. Hun kan ringe og prate i timesvis men vi bor knappe ti min gange fra hverandre.

Vi flyttet hjem for 4år siden og vi har gjennomn barndom,ungdom hatt et av og på vennskap. Ble skikkelig når vi ble voksne.

Siden vi flyttet hjem har jeg spurt om vi skal ditt og datt, gå tur, ut å spise, ha spillekveld osv. Kan telle på hånden hvor ofte dette har hendt og nå er det aldri initiativ fra hennes side. Dette føler jeg er veldig trist da jeg ikke har så mange her. Men prate i Tlf, det kan hun men jeg må innrømme at det er da koseligere å møtes....

spurte senest mandag om vi skulle gå ut å spise igjen. Passet ikke som vanlig men denne gangen sa jeg ikke mer.

Skal jeg bare la være å ta kontakt , så får heller hun komme til meg?

Som sagt, synes det er veldig trist at vi aldri møtes

Anonymous poster hash: 0dd8f...078

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å be henne foreslå en dag som passer, og så avtale en dag? Kanskje hun ikke tar initiativ fordi hun er blitt vant til at du alltid gjør det. Har du sagt til henne hvordan du føler det? Ikke sikkert hun er klar over det

Anonymous poster hash: dba75...119

Skrevet

Hva med å be henne foreslå en dag som passer, og så avtale en dag? Kanskje hun ikke tar initiativ fordi hun er blitt vant til at du alltid gjør det. Har du sagt til henne hvordan du føler det? Ikke sikkert hun er klar over det

Anonymous poster hash: dba75...119

Skrevet

Jo jeg har også bedt henne om å foreslå en dag 🙈

Skrevet

Jeg har også en venninne som ringer oftere enn vi sees.

Ofte ringer hun mens hun er ute og går, eller i bilen. Dødtid for henne :/ Jeg føler meg som god nok underholdning når hun har tid.

Jeg har sluttet å svare som regel..

Anonymous poster hash: 135cd...619

Skrevet

Jeg har min beste venn en times kjøring unna. Vi prater i timesvis på tlf hver dag nesten (etter barna er i seng). Når vinterfesten har vi derfor ikke så mye å snakke om, så da sitter vi på hver vår stol da... tause...

Men hvis vi har vinkveld, så går begge kjeftene i 200

Anonymous poster hash: 3896d...173

Skrevet

Jeg har min beste venn en times kjøring unna. Vi prater i timesvis på tlf hver dag nesten (etter barna er i seng). Når vinterfesten har vi derfor ikke så mye å snakke om, så da sitter vi på hver vår stol da... tause...

Men hvis vi har vinkveld, så går begge kjeftene i 200

*når vi treffes

Skrevet

Kanskje det er noe du ikke vet, kanskje det er en grunn til at hun sjelden forlater huset...

Kan jo være alt fra en kronisk tarmsykdom eller angst til en voldelig og sykelig sjalu mann.

Kanskje det var så godt for henne å ha en telefonvenn som bodde langt unna og ikke krevde noe mer av henne enn telefonene, men nå har du flyttet nærmere og "ødelaht" for dem type vennskap som er mulig for henne

Anonymous poster hash: 56ded...fa9

Skrevet

Har hun små barn? Jeg hatet å dra fra barna for å finne på noe før de bikket 3 år. Men liker fortsatt best å finne på ting jeg kan ha med barna på. Fjellturer f.eks. jeg hater cafer og kaffe slabberas. Får heilt kregda av å bare sitte der å jabbe. Snakke i telefon elsker jeg, gr husarbeid samtidig.

Anonymous poster hash: 715f7...488

Skrevet

Gå ut å spise har jeg ikke råd til , men ingen vet hvor stram økonomi vi har. Har flott bil og hus, men kan ikke gå ut å spise etc .

Anonymous poster hash: 715f7...488

Skrevet

Store barn og har ofte vært ute med andre. Så står nok ikke på det.

Skrevet

Inviter deg selv på besøk da, eller be henne komme til deg en tur. 

Anonymous poster hash: e7687...cf3
Skrevet

Jeg er slik som din venninne. Har en annen god venn som er helt lik og vi snakker masse på telefon sammen. Jeg anser henne som min beste venninne. Vi er begge svært inroverte så vi er ikke kjempe glade i å være så sosiale sånn ellers, for det tapper mye energi. Har full jobb og det dekker mye. Men siden vi snakker så mye sammen er dette noe vi har snakket om og har felles forståelse om. Det hender vi møtes med barna, en veldig sjelden gang går vi på cafe. Kan det være din venninne er sliten og ikke orker å gjøre så mye, men liker å snakke med deg på telefon og dermed anser deg som en god venn? Hun invisterer jo mye tid på det og hun kunne jo heller hørt på radio enn å snakke med deg om hun ikke hadde lyst?

Anonymous poster hash: 58ab8...32b
Skrevet

Hva med å bare spørre henne om hvorfor det er slik???

Anonymous poster hash: 39109...c48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...