Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Har fått en mail som skulle sendes til noen andre for noen uker siden. Denne mannen slutter ikke å sende meg mailer og nå de siste par dagene skriver han at han tenker på meg før han skal sovne. Han ønsker også å få mitt mobilnummer og snap så han kan sende meg bilder og filmer. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om dette for selv om jeg har samboer er det lite oppmerksomhet å spore hos min samboer. Har vært syk for noen uker siden og selv med 40 i feber og en elendig form måtte jeg sannelig stille meg opp på kjøkkenet å lage mat til han. Men det er noe med denne mannen som sender meg mailer, han vil blant annet at vi skal møtes og vil spandere på meg flytur og hotel så vi kan bli bedre kjent. Vet ikke om jeg våger meg ut på dette eller burde jeg blokkere han fra å sende flere mailer til meg? Anonymous poster hash: 1229b...71b
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 Vet du ikke en gang hvem det er. Hvordan har han fått tak i mail adressen din. Jeg hadde aldri i livet svart eller møtt en som bare sender mailer til vilt fremmede kvinner. Anonymous poster hash: d20fb...b0c
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 Eh, høres ut som svindel. Anonymous poster hash: bc380...6be
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 Det høres veeeeldig suspekt ut Anonymous poster hash: fadb2...6c1
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #5 Skrevet 21. desember 2016 Det er ikke HAM du er betatt av. Det som forfører deg er ditt eget ønske om å forføres. Blokker ham og avslutt. Det er selvbedrag. Anonymous poster hash: 04ab1...a30
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #6 Skrevet 21. desember 2016 Og blomstrer iq'en ja 😂 Anonymous poster hash: 06325...fa8
NormaJean Skrevet 21. desember 2016 #7 Skrevet 21. desember 2016 Omg, hørt om svindel eller? Du kan umulig være så naiv?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #8 Skrevet 21. desember 2016 Sjansen for at en mann som sender flørtende epost til en fremmed dame er et kupp - er minimal! Garantert taper. Kan jo sende bilder og filmer via epost også... Anonymous poster hash: 7aefd...dd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå