Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Der har du meg. Ser mørkt på alt. Klager. Liker ikke å prøve noe nytt. Vil bare være i fred. Om noen åpner seg om noe som ikke er bra så klarer jeg ikke å svare positivt. Sier bare at jeg ikke hadde taklet det om det var meg. Tar aldri kontakt med folk. Når andre prøver å få til en samtale med meg klarer jeg ikke å holde den gående. Jeg vil være sosial, blid, omgjengelig, omsorgsfull, morsom osv.. Men hele meg er grå, trist og negativ. Har ingen hobbyer eller interesser heller. Ser alltid det negative og problemene i alt. Klarer ikke tenke meg frem til løsninger på problemer. Verden er en svart tåke. Har fått time til psykolog i slutten av januar men det er så lenge til. Går bare og kjefter på barna. Vil ikke leke med de. Takler ikke at de lager lyd. Bare sint på mannen. Hans eksistens plager meg og alt han sier og gjør irriterer vettet av meg. Han er jo egentlig helt fantastisk. Sitter bare hjemme med døra låst og gardinene trukket for. Fullstendig angst for å få besøk Anonymous poster hash: df4ed...601
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 Fikk lyst til å gi deg en klem. Lurer så på om det er det noe du ikke sier? Hvorfor tror du at du er så trist? Anonymous poster hash: 4c6b6...5ec
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 Vil bare sende deg en klem - det blir bedre! <3 Se om du kan greie å finne én positiv ting hver dag, hva som helst. At det var godt å dusje den dagen, eller at du faktisk tok på deg litt sminke, noe bra du har sett eller lest. Det viktigste er vel at du snakker med mannen din, forteller hvor ille du har det, og at selv om du kanskje kjefter på ham, så er det ikke noe galt med ham. Se om du greier akkurat det, for det tror jeg vil være bra for deg også, ikke bare mannen din. Det kan til og med gjøre at du får mindre dårlig samvittighet for mannen, og det vil trolig gjøre at han får enda litt mer tålmodighet. Da kan dere skåne barna best mulig mor sykdommen din. Ta vare på deg selv! Anonymous poster hash: 9c440...e0a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 Huff. Så fryktelig! Sørg for å få søvn. Og hvis du makter: frisk luft. Og hvis du makter enda mer: sunn mat. Sjekk blodverdiene dine mht jern, folat, hormoner osv også. Lykke til! Anonymous poster hash: 9f849...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå