Gå til innhold

Undervektig og klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Etter sykdom, alvorlig syk lenge, har jeg nå blitt frisk 👏🏻👏🏻 helt frisk!! Men jeg har mistet så mange kilo på veien, er 162 høy og veier 44 kilo... Har komlet godt i gang med trening og matlysten er der, så skal etterhvert komme meg oppover, sakte men sikkert.

Men jeg trenger litt tips ang klær. Bukser for eksempel, rompa går i ett med ryggen, og ja den henger litt, nå bruker jeg bare lange gensere eller cardigan for jeg synes det ser så felt ut... Hvilke bukser kunne sett noenlunde grei ut??

Anonymous poster hash: f2524...a92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bukse med innsydd "brasilian lift" ;)

Neida, bare fleipa.

Jeg har nok ikke noen gode råd til deg, klær er ikke min sterkeste side. Men kanskje du kan prøve en av buksene på Lindex, husker ikke hva den heter, men den hadde en form for "forming" over setet, så den løfter faktisk setet litt uten at man føler at den strammer. Smale ben da.

Kanskje du kan prøve "slengbukse" også? Med smal topp/genser over så kan du på en måte heller fremheve slankheten på en feminin måte, ikke bare kamuflere deg i store gensre. Kan være greit å veksle litt på det.

Fant bare noen tilfeldige eksempler:

https://thestyleresponder.com/2015/10/10/uff-helgens-toffe-valg/

http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=183923 (scroll til det første bildet)

Ellers kan du sikkert også gjøre mye med smykker og skjerf eller farger som kan gi inntrykk av at du enten er større eller få fokus bort fra det du ev. ønsker å ikke fremheve.

Bare forslag... jeg vet som sagt ikke helt hva jeg snakker om ;)

Så bra at du er blitt helt frisk - nyt livet videre :)

Anonymous poster hash: c50a5...3f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...