Gå til innhold

Herregud så gammel jeg er blitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og venter på at klokken skal slå tolv så jeg kan hente prinsessen og venninnene hennes som er på ball.

Har mest bare lyst til å legge meg 😂😂

Hva skjedde? Når ble jeg så gammel at 22.30 er nærmest en umulig tid og holde seg våken på.

Flere i samme båt?? 😅😅

Anonymous poster hash: 1fd3e...457

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt.

Har nesten begynt grue meg til nyttårsaften alt fordi jeg må holde meg våken så jeg får tenåringen i hus en gang mellom 1 og 2. Første gang han feirer med venner og selv om han "bare kan overnatte, ikke noe problem det" så må hu mor holde seg våken og ut og hente ja...

Hvem sa at småbarnsperioden var slitsom ;)

Anonymous poster hash: d1c6d...8d4
Skrevet (endret)

Det slitsomste er å ha både sånne små som står opp tidlig og store som aldri legger seg og gjerne bør hentes...

Da skulle man vært tjue og tålt å døgne...

Endret av sug lut
Skrevet

Ja det er sant. Jeg har to som er under 8 og ei som er over 13. Hun er min fra et tidligere forhold.

Får ikke nyte late helger med sovende tenåring når jeg har et barn som spretter opp 7 om morgenen 😁

Om 8 år har jeg bare tenåringer og et voksent barn og det skal nytes 😁

Skrevet

Jeg kan gjerne få litt av den kveldstrøttheten i bytte mot litt våkenhet - noen?

Hilsen B-dama med insomnia og morgener fra h.... ;)

Anonymous poster hash: bdb62...dba
Skrevet

Endelig er jeg på vei i seng. To timer senere enn vanlig. Hehe. Hvor ble den unge meg av.

I min ungdom og tidlig voksen var jeg et skikkelig b menneske. Satt gjerne opp til langt på natt. Husker det var ingen problem å sove to-tre timer og så være på skole først og deretter jobb. Kunne gjerne dra på fest og byen. Drikke meg rimelig full. Og fortsatt fungere på både skile og jobb dagen etter.

Hehe. Får nok aldri den tiden igjen.

God natt damer.

Skrevet

Endelig er jeg på vei i seng. To timer senere enn vanlig. Hehe. Hvor ble den unge meg av.

I min ungdom og tidlig voksen var jeg et skikkelig b menneske. Satt gjerne opp til langt på natt. Husker det var ingen problem å sove to-tre timer og så være på skole først og deretter jobb. Kunne gjerne dra på fest og byen. Drikke meg rimelig full. Og fortsatt fungere på både skile og jobb dagen etter.

Hehe. Får nok aldri den tiden igjen.

God natt damer.

Dette gir meg håp ;)

Hilsen b-insomnia-dama over

God natt og sov godt :)

Anonymous poster hash: bdb62...dba

Skrevet

Ja det er sant. Jeg har to som er under 8 og ei som er over 13. Hun er min fra et tidligere forhold.

Får ikke nyte late helger med sovende tenåring når jeg har et barn som spretter opp 7 om morgenen 😁

Om 8 år har jeg bare tenåringer og et voksent barn og det skal nytes 😁

Jeg kommer til å få sanne problem. Har ei på 12 år fra et tidligere forhold og venter en liten en snart nå. Blir å hente største på fest kl 3 om noen år og opp kl 6 med minsten 🙈

Anonymous poster hash: 97c7d...92a

Skrevet

Jeg har vært slik siden jeg fikk barn 26 år 😉

Skrevet

Ååååååå i hine hårde dage...da eldste sønn var 16 og yngste datter spedbarn... Herre fred så trøtte vi var....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...