Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Kan det anbefales? Eventuelt hvilket merke? Anonymous poster hash: 58316...104
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 Jeg har iroomba og jeg elsker den. Har tre unger, en hund og en katt så det sier seg selv at det blir en del bøss. Bruker den hver dag. Den støvsuger godt og holder møkka borte. Kommer seg fint over dørterskler, opp på tepper og i kriker og kroker. Jeg er super fornøyd og den er verdt hver eneste krone. Går å steller seg selv i laderen når den er ferdig. Så lenge man har et lettstelt hjem og slipper å flytte på så mye så er den veldig praktisk og gjør en god jobb. Anonymous poster hash: c1a8c...8e2
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 Jeg har iroomba og jeg elsker den. Har tre unger, en hund og en katt så det sier seg selv at det blir en del bøss. Bruker den hver dag. Den støvsuger godt og holder møkka borte. Kommer seg fint over dørterskler, opp på tepper og i kriker og kroker. Jeg er super fornøyd og den er verdt hver eneste krone. Går å steller seg selv i laderen når den er ferdig. Så lenge man har et lettstelt hjem og slipper å flytte på så mye så er den veldig praktisk og gjør en god jobb. Anonymous poster hash: c1a8c...8e2 Irobot roomba skulle d stå Anonymous poster hash: c1a8c...8e2
hol(L)y COW Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 Har den Miele-saken. Elsker den!!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #5 Skrevet 21. desember 2016 Jeg har iroomba og jeg elsker den. Har tre unger, en hund og en katt så det sier seg selv at det blir en del bøss. Bruker den hver dag. Den støvsuger godt og holder møkka borte. Kommer seg fint over dørterskler, opp på tepper og i kriker og kroker. Jeg er super fornøyd og den er verdt hver eneste krone. Går å steller seg selv i laderen når den er ferdig. Så lenge man har et lettstelt hjem og slipper å flytte på så mye så er den veldig praktisk og gjør en god jobb. Anonymous poster hash: c1a8c...8e2 Hvordan reagerer dyrene på den? Anonymous poster hash: 69c3a...4b6
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #6 Skrevet 21. desember 2016 Har også både dyr og barn og støvsuger. Dyrene reagerer overhodet ikke. Var til stede de første gangene og passert på, men nå går den når jeg ikke er hjemme. Anbefales. Komme hjem til støvsugd hus er toppers. Anonymous poster hash: b7dd2...7d9
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #7 Skrevet 21. desember 2016 Hvordan reagerer dyrene på den? Anonymous poster hash: 69c3a...4b6 Verken katten eller hunden bryr seg om den. Hunden er heller ikke redd vanlig støvsuger, men katten liker ikke vanlig støvsuger. Anonymous poster hash: c1a8c...8e2
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #8 Skrevet 21. desember 2016 Takk for svar! Hadde vel egentlig håpet dere skulle være litt negative... Vi har et ganske lite hus så jeg føler det er litt unødvendig, men mannen er fast bestemt på at vi trenger en sånn en😆 Anonymous poster hash: 58316...104
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå