Gå til innhold

Noen som har robotstøvsuger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det anbefales? Eventuelt hvilket merke?

Anonymous poster hash: 58316...104

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har iroomba og jeg elsker den.

Har tre unger, en hund og en katt så det sier seg selv at det blir en del bøss.

Bruker den hver dag. Den støvsuger godt og holder møkka borte. Kommer seg fint over dørterskler, opp på tepper og i kriker og kroker. Jeg er super fornøyd og den er verdt hver eneste krone. Går å steller seg selv i laderen når den er ferdig.

Så lenge man har et lettstelt hjem og slipper å flytte på så mye så er den veldig praktisk og gjør en god jobb.

Anonymous poster hash: c1a8c...8e2

Skrevet

Bruker den hver dag. Den støvsuger godt og holder møkka borte. Kommer seg fint over dørterskler, opp på tepper og i kriker og kroker. Jeg er super fornøyd og den er verdt hver eneste krone. Går å steller seg selv i laderen når den er ferdig.

Så lenge man har et lettstelt hjem og slipper å flytte på så mye så er den veldig praktisk og gjør en god jobb.

Irobot roomba skulle d stå

Skrevet

Har den Miele-saken.

Elsker den!!!!!

Skrevet

Hvordan reagerer dyrene på den?

Anonymous poster hash: 69c3a...4b6

Skrevet

Har også både dyr og barn og støvsuger. Dyrene reagerer overhodet ikke. Var til stede de første gangene og passert på, men nå går den når jeg ikke er hjemme.

Anbefales. Komme hjem til støvsugd hus er toppers.

Anonymous poster hash: b7dd2...7d9

Skrevet

Hvordan reagerer dyrene på den?

Anonymous poster hash: 69c3a...4b6

Verken katten eller hunden bryr seg om den. Hunden er heller ikke redd vanlig støvsuger, men katten liker ikke vanlig støvsuger.

Skrevet

Takk for svar! Hadde vel egentlig håpet dere skulle være litt negative... Vi har et ganske lite hus så jeg føler det er litt unødvendig, men mannen er fast bestemt på at vi trenger en sånn en😆

Anonymous poster hash: 58316...104

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...