Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Jeg har farget håret selv i mange år, da jeg har kort hår og er litt gjerrig i tillegg. Har farget forskjellige farger, men kun ingenfor brunspekteret. For halvannen måned siden bestemte jeg meg for å prøve sort. Det fungerte kjempebra og alle liker fargen. Men.. Håret farger av over alt!! Dette har aldri skjedd meg før. Jeg har jo farget mørkebrunt tidligere, men ingen problemer med det. Jeg trodde kanskje jeg hadde fått en dårlig batch, men da jeg skulle farge etterveksten, skjedde det samme igjen. Samme produkt, altså. Hodeputen er sort etter å ha ligget på den i i noen minutter (tørt hår). Veggen bak puta er grå (hipp hurra), og det smitter av på jakker, skjerf etc. Det er flere dager og flere runder med sjampo etter farging, men dette bare fortsetter. Jeg blir gal!! Er det noen som har tips eller en teori? Anonymous poster hash: d9dcf...6c9
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 Det er ikke farge du har brukt, men glansvask kanskje? Anonymous poster hash: 1ebfa...57f
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 Jeg har farget håret mitt blåsvart noen ganger, og da har fargen smittet litt i begynnelsen. Regnvær er kult når det renner blå striper. Men det har gått over etter noen vask. Har aldri hatt problemer med andre farger, farger som regel i brunskalaen Anonymous poster hash: 0849d...9c9
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 Det er ikke farge du har brukt, men glansvask kanskje? Anonymous poster hash: 1ebfa...57f Nei, det er permanent hårfarge. Uten at det føles sånn Anonymous poster hash: d9dcf...6c9
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #5 Skrevet 21. desember 2016 Jeg har farget håret mitt blåsvart noen ganger, og da har fargen smittet litt i begynnelsen. Regnvær er kult når det renner blå striper. Men det har gått over etter noen vask. Har aldri hatt problemer med andre farger, farger som regel i brunskalaen Anonymous poster hash: 0849d...9c9 Ja, det er faktisk litt blåskjær i denne fargen. Da er det vel akkurat denne det er noe galt med. Utrolig irriterende 😤 Anonymous poster hash: d9dcf...6c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå