Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Kan ikke få sagt det nok, så må få det ut her også! Jeg virkelig elsker jobben min! Gleder meg til å gå på jobb hver dag, storkoser meg hele dagen og er virkelig lykkelig på jobb! Det er så fantastisk deilig å endelig ha drømmejobben etter 4 år med møkkajobb som jeg mistrivdes ekstremt i og lette etter sykdomssymptomer hver morgen! Anonymous poster hash: abb4c...a5d
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 Så koselig å høre! Sitter i en "møkkajobb" selv, men vanskelig marked så finner ingeting nytt. Hva jobber du med? Anonymous poster hash: abc21...a57
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #4 Skrevet 20. desember 2016 Så flott! Det er kjempefint at du har en jobb du trives så godt i trives ganske så godt i min egen jobb, og føler meg heldig! Anonymous poster hash: 691f5...451
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #5 Skrevet 20. desember 2016 Jeg er også der :-) fikk drømmejobben i høst, etter å ha mistrivdes i flere år på den forrige. Bedre lønn, bedre arbeidstider, bedre reisevei, jeg ELSKER å gå på jobb nå! Anonymous poster hash: f3925...af0
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #6 Skrevet 20. desember 2016 Håper jeg kan si det samme om noen år. Hater jobben min nå pga ekstremt dårlig miljø. Når barnet jeg nå har permisjon med ble født fikk jeg ikke så mye som en SMS fra jobben med en gratulasjon engang. Hyggelig miljø der :/ vil ikke tilbake!! Har heldigvis 10 mnd permisjon igjen. Anonymous poster hash: 3fc6b...041
førskolelæreren Skrevet 20. desember 2016 #7 Skrevet 20. desember 2016 Så fantastisk Hi! 🌸 Jeg tok også ett valg for litt siden og byttet beite. Fra å jobbe i en hektisk barnehage hverdag til en nydelig kontor jobb i kombinasjon med tilrettelegging for ungdommer. Det er sånn for meg og at jeg gleder meg til å komme på jobb, gjøre jobben og være med ungdommene. Før telte jeg ned timer -mens nå flyr hele uken av seg selv! Har bedre lønn og arbeidstider. Er aldri så sliten at jeg ikke orker å leke med barna når jeg kommer hjem. Denne jobben gir meg energi. Jeg kunne ikke gjort ett bedre valg for meg selv, barna mine, mannen min og forrige atbeidsgiver. Var heeelt ferdig i barnehagen. Har selv to små barn - hektisk nok det❤️😅 Alle som ikke vet om de våger å prøve noe nytt - HOPP i det! Ta en sjanse! Det kan være det forandrer hele livet ditt!!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #8 Skrevet 20. desember 2016 Jeg og👏🏻👏🏻 Anonymous poster hash: 7ea7b...cc0
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #10 Skrevet 21. desember 2016 Så fantastisk Hi! Jeg tok også ett valg for litt siden og byttet beite. Fra å jobbe i en hektisk barnehage hverdag til en nydelig kontor jobb i kombinasjon med tilrettelegging for ungdommer. Det er sånn for meg og at jeg gleder meg til å komme på jobb, gjøre jobben og være med ungdommene. Før telte jeg ned timer -mens nå flyr hele uken av seg selv! Har bedre lønn og arbeidstider. Er aldri så sliten at jeg ikke orker å leke med barna når jeg kommer hjem. Denne jobben gir meg energi. Jeg kunne ikke gjort ett bedre valg for meg selv, barna mine, mannen min og forrige atbeidsgiver. Var heeelt ferdig i barnehagen. Har selv to små barn - hektisk nok det❤ Alle som ikke vet om de våger å prøve noe nytt - HOPP i det! Ta en sjanse! Det kan være det forandrer hele livet ditt!! Så godt å høre!! Fortell mere om kontor jobben og tilretteleggingen for ungdom. Hilsen en pedleder med småbarn som snart er utbrent. Hvordan utdannelse har du? Hvordan fikk du jobben? Anonymous poster hash: c436c...86c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå