skinnfilla Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 -nei, hun døde på sykehuset. Åh! Det var bra ,ellers hadde hun fått hodet rett i suppa! 😂😂😂 Tanker fra 5åringen😆
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 Jeg ser det for meg! Her er en liten dialog mellom meg og ungene i går (de går i småskolen): Gutt, 9:"Har de laga nye episoda av Teletubbies??! Og vi som trudde de va blitt drept!" Mor: "Blitt drept??" Gutt,10: "Ja, av Hinkel Pinkel, med øks!" Gutt, 9: "Og så påkjørt av vogna til Makkapakka!" Anonymous poster hash: ce514...7af
Gemini77 Skrevet 20. desember 2016 #4 Skrevet 20. desember 2016 Jeg ser det for meg! Her er en liten dialog mellom meg og ungene i går (de går i småskolen): Gutt, 9:"Har de laga nye episoda av Teletubbies??! Og vi som trudde de va blitt drept!" Mor: "Blitt drept??" Gutt,10: "Ja, av Hinkel Pinkel, med øks!" Gutt, 9: "Og så påkjørt av vogna til Makkapakka!" Anonymous poster hash: ce514...7af We can only hope.... 😂
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #5 Skrevet 20. desember 2016 Hehe.. da min var 2 snakket vi om at det var farlig å gå på veien og eneste hun vet om som er død er oldemor. Da kom det "gikk omme masse på veien? Stakkar visste ikke om jeg skulle le eller gråte 💕 Anonymous poster hash: ec43f...f90
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #6 Skrevet 20. desember 2016 Hahaha, herlig ❤ Her kom min da fire år gamle gutt løpende ut fra badet, han hadde vaska lenge og var skikkelig ivrig: "Mamma, mammaa! Jeg vet hvorfor vi blir skrukkete når vi blir gamle! Det er fordi vi bader så mye" 😅 Anonymous poster hash: f12df...e8f
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #7 Skrevet 20. desember 2016 Min eldste var tre-fire da oldemoren hans døde, og han hadde vært på kirkegården med bestemor. Etter det fortalte han til folk at oldemor var død fordi hun ble påkjørt av en veivals😳 Hun døde på et sykehjem😉 Anonymous poster hash: e7241...a72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå