Gå til innhold

Julemarked ved Spikersuppa (terror)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planer om å dra dit på torsdag eller fredag, men må innrømme at jeg kvier meg etter at det er trusler mot disse i hele Europa nå.. Grunn til bekymring, eller burde vi bare dra? :/

Anonymous poster hash: 6df5e...c12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan velge å leve livet, eller så kan du velge å begrense livet av redsel for hva som potensielt kan skje. Jeg tenker at det siste må være et forferdelig trist liv.

Skrevet

Jeg ville dratt. Man kan aldri sikre seg mot galne mennesker. Man kan bare leve normalt.

Anonymous poster hash: 3de35...047

Skrevet

Du kan velge å leve livet, eller så kan du velge å begrense livet av redsel for hva som potensielt kan skje. Jeg tenker at det siste må være et forferdelig trist liv.

Jeg er enig, pleier aldri å unngå å gjøre noe pga frykt for at noe skal skje. Men kommer naturligvis an på grad av fare, derfor jeg er bekymret... :)

Skrevet

Ta bananer i veska. Så ordner det seg.

Anonymous poster hash: db6b2...0f1

Skrevet

Ta bananer i veska. Så ordner det seg.

Det der er en unødvendig kommentar da du prøver å gjøre narr av en frykt som for mange er reell. Jeg skal ærlig innrømme at jeg er redd for terror da jeg var på strandpromenaden i Nice når angrepet der skjedde, og fikk kastet meg unna og klarte akkurat å unngå å bli meid ned av lastebilen som kjørte inn i folkemengden. Jeg så mengder med skadde og døde mennesker, og den frykten jeg følte er ubeskrivelig. Jeg vet at terror kan ramme hvor som helst og at man ikke må la seg skremme, men når amerikansk etterretning faktisk har god informasjon på at slike angrep er under oppseiling forstår jeg godt at folk blir skeptiske.

Anonymous poster hash: 142ac...4f6

Skrevet

Det der er en unødvendig kommentar da du prøver å gjøre narr av en frykt som for mange er reell. Jeg skal ærlig innrømme at jeg er redd for terror da jeg var på strandpromenaden i Nice når angrepet der skjedde, og fikk kastet meg unna og klarte akkurat å unngå å bli meid ned av lastebilen som kjørte inn i folkemengden. Jeg så mengder med skadde og døde mennesker, og den frykten jeg følte er ubeskrivelig. Jeg vet at terror kan ramme hvor som helst og at man ikke må la seg skremme, men når amerikansk etterretning faktisk har god informasjon på at slike angrep er under oppseiling forstår jeg godt at folk blir skeptiske.

Det er sånn jeg tenker også. Julemarkeder i Europa har fått trusler, og nettopp derfor er jeg bekymret. Er ikke redd for å være i Oslo generelt, og unngår ikke Oslo S feks.. Men når truslen gjelder nettopp slike steder så blir jeg som sagt skeptisk.

Forferdelig at du ble vitne til det som skjedde i Nice :(

Skrevet

Det er sånn jeg tenker også. Julemarkeder i Europa har fått trusler, og nettopp derfor er jeg bekymret. Er ikke redd for å være i Oslo generelt, og unngår ikke Oslo S feks.. Men når truslen gjelder nettopp slike steder så blir jeg som sagt skeptisk.

Forferdelig at du ble vitne til det som skjedde i Nice :(

Jeg synes at det ikke er noe poeng å dra hvis du hele tiden ser deg over skulderen og er bekymret for at noe skjer. Det er forskjell på å være skepisk for steder som er under aktiv trussel og å stenge seg selv inne i kjelleren resten av livet. Ikke la folk gi deg dårlig samvittighet eller føle deg teit fordi du blir engstelig, hvis du ikke kommer til å kose deg så er det vel bedre å gjøre noe annet.

Anonymous poster hash: da20e...057

Skrevet

Litt utenom spørsmålet ditt. Men sjekk når siste dag er, tidligere år har de pakket sammen noen dager før jul.

Anonymous poster hash: 9a0f1...157

Skrevet

Litt utenom spørsmålet ditt. Men sjekk når siste dag er, tidligere år har de pakket sammen noen dager før jul.

Anonymous poster hash: 9a0f1...157

Hehe takk for tipset! :D

Skrevet

Hehe takk for tipset! :D

I dag var siste dagen.
Skrevet

I dag var siste dagen.

Ok :) men skøytebanen er der hele vinteren sikkert, vet du det? :)

Skrevet

Bare vær redd du. Jeg har ikke tenkt å la verken din frykt eller noen andres endre på meg eller noe ved meg. I alle fall ikke humoren.

Skrevet

skjønner redselen,men man må uansett ikke la frykten stoppe en og leve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...