Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Vi har prøvd siden mai nå og ingenting skjer .. tok en p-sprøyte i fjor november.. nå begynner jeg å bli bekymret .. redd for at jeg ikke kan bli gravid .. er 30 år om det har noe å si Anonymous poster hash: 52122...146
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 Mai er jo ikke lenge. Selv har jeg fått barn nr 1 og 3 på ppilla. Mens vi prøvde aktivt i 18 måneder på nr 2. Hvorfor det ble slik aner jeg ikke. Men jeg ble bare ikke gravid. Før jeg brått ble det. Gå til legen hvis du er bekymret. Men selv om det føles som en evighet for deg, så er ikke 6-7måneder så lenge. Anonymous poster hash: 21404...d2b
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 Vet flere som har slitt en stund med å bli gravid etter p-sprøyte. Det kan visst ta litt tid før kroppens hormoner er helt "i vater" så det slippes egg hver måned. En venninne brukte nesten 2 år på å bli gravid etter p-sprøyte, først nesten et år før kroppen hadde regelmessig eggløsning også nesten et år før hun faktisk ble gravid. Første barnet ble hun gravid med veldig lett, så hun trodde det skulle gå veldig lett andre gang også. Men så ble det 5 år mellom barna istedenfor 3 år som de hadde sett for seg at det skulle være... Anonymous poster hash: 481eb...0e5
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #4 Skrevet 20. desember 2016 Regner med at du tester med el-tester? Anonymous poster hash: a9205...54c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå