Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Har testet med CB sine i flere dager. Vært blinkende smilefjes i fire dager på rad. Dette er femte dagen, og det kom kun en sirkel. Ikke et smilefjes som står permanent i to dager.... Betyr det at jeg ikke har eggløsning? I dag er siste dagen i syklusen hvor jeg egentlig har eggløsning. Anonymous poster hash: 90076...c98
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 Når på dagen tester du? Jeg ville gått ut fra at du har misset LH-toppen. Særlig hvis du har regelmessige sykluser. Hos noen er toppen veldig kort. Anonymous poster hash: 15bb6...d9a
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 Har testet på kveld og hver dag den siste uka. Anonymous poster hash: 90076...c98
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #4 Skrevet 20. desember 2016 Jeg fikk smilefjes for snart 3 uker siden og har verken hatt EL eller fått mensen.. Så, de er ikke til å stole på. Du har sikkert hatt EL, nå er den over. Anonymous poster hash: 8a424...76a
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #5 Skrevet 20. desember 2016 Ja, kanskje er det det som har skjedd. Vurderer å kutte ut å teste. Blir så stressa av det.... Anonymous poster hash: 90076...c98
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #6 Skrevet 20. desember 2016 Anbefaler babycomp Anonymous poster hash: 9dde1...376
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #7 Skrevet 20. desember 2016 Anbefaler babycomp Anonymous poster hash: 9dde1...376 Hva er det? Anonymous poster hash: 90076...c98
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #8 Skrevet 21. desember 2016 Hva er det? Anonymous poster hash: 90076...c98 http://www.pfc.no/tag/babycomp/ Anonymous poster hash: 9dde1...376
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #9 Skrevet 21. desember 2016 Personlig gang jeg ut at jeg hadde veldig kort lutealfase. Eggløsning var dermed ikke når jeg trodde. Kanskje det er tilfelle hos deg også? Anonymous poster hash: 34ee0...e82
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #10 Skrevet 22. desember 2016 Personlig gang jeg ut at jeg hadde veldig kort lutealfase. Eggløsning var dermed ikke når jeg trodde. Kanskje det er tilfelle hos deg også? Anonymous poster hash: 34ee0...e82 Samme her. Fant det ut pga brukte babycomp Anonymous poster hash: 9dde1...376
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #11 Skrevet 22. desember 2016 Jeg bruker el-tester fra billigtester. Strimler. I tillegg temper jeg og kan dermed få bekreftelse på hvilken dag eggløsningen faktisk skjer. Testene koster 10-12 kroner/stk og termometeret litt over 100,- hos billigtester. Trenger ikke noe mer avansert enn det. Anonymous poster hash: 02c52...bac
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #12 Skrevet 22. desember 2016 Jeg fikk smilefjes for snart 3 uker siden og har verken hatt EL eller fått mensen.. Så, de er ikke til å stole på. Du har sikkert hatt EL, nå er den over. Anonymous poster hash: 8a424...76a Hvordan vet du at du ikke har hatt EL da? Anonymous poster hash: 7ad9d...a6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå