Gå til innhold

Eggløsningstester! Hjelp meg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har testet med CB sine i flere dager. Vært blinkende smilefjes i fire dager på rad. Dette er femte dagen, og det kom kun en sirkel. Ikke et smilefjes som står permanent i to dager....

 

Betyr det at jeg ikke har eggløsning? I dag er siste dagen i syklusen hvor jeg egentlig har eggløsning.

 

Anonymous poster hash: 90076...c98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når på dagen tester du? Jeg ville gått ut fra at du har misset LH-toppen. Særlig hvis du har regelmessige sykluser. Hos noen er toppen veldig kort.

 

 

 

Anonymous poster hash: 15bb6...d9a

Skrevet

Har testet på kveld og hver dag den siste uka.

 

Anonymous poster hash: 90076...c98

Skrevet

Jeg fikk smilefjes for snart 3 uker siden og har verken hatt EL eller fått mensen..

Så, de er ikke til å stole på.

Du har sikkert hatt EL, nå er den over.

 

Anonymous poster hash: 8a424...76a

Skrevet

Ja, kanskje er det det som har skjedd. Vurderer å kutte ut å teste. Blir så stressa av det....

 

Anonymous poster hash: 90076...c98

Skrevet

Anbefaler babycomp

 

Anonymous poster hash: 9dde1...376

Skrevet

Anbefaler babycomp

 

Anonymous poster hash: 9dde1...376

Hva er det?

 

 

Anonymous poster hash: 90076...c98

Skrevet

Personlig gang jeg ut at jeg hadde veldig kort lutealfase. Eggløsning var dermed ikke når jeg trodde. Kanskje det er tilfelle hos deg også?

 

Anonymous poster hash: 34ee0...e82

Skrevet

Personlig gang jeg ut at jeg hadde veldig kort lutealfase. Eggløsning var dermed ikke når jeg trodde. Kanskje det er tilfelle hos deg også?

 

Anonymous poster hash: 34ee0...e82

Samme her.

Fant det ut pga brukte babycomp

 

Anonymous poster hash: 9dde1...376

Skrevet

Jeg bruker el-tester fra billigtester. Strimler. I tillegg temper jeg og kan dermed få bekreftelse på hvilken dag eggløsningen faktisk skjer. Testene koster 10-12 kroner/stk og termometeret litt over 100,- hos billigtester. Trenger ikke noe mer avansert enn det.

 

Anonymous poster hash: 02c52...bac

Skrevet

Jeg fikk smilefjes for snart 3 uker siden og har verken hatt EL eller fått mensen..

Så, de er ikke til å stole på.

Du har sikkert hatt EL, nå er den over.

 

Anonymous poster hash: 8a424...76a

Hvordan vet du at du ikke har hatt EL da?

 

Anonymous poster hash: 7ad9d...a6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...