Gå til innhold

Dere som har bygget hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange tegnerunder hadde dere? Vi har tatt utgangspunkt i et av husleverandørens kataloghus, men har gjort veldig mange endringer. Når kom dere i mål? Andre erfaringer eller råd til oss?

Anonymous poster hash: 284f8...909

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tegnet selv.

det beste du kan gjøre er å få se et ferdig oppsatt hus, det gjorde jeg. Hvis jeg ikke hadde gjort det så hadde jeg ikke klart å finne ut av hvordan jeg ville ha det og gode løsninger osb.

Tenk også soverom litt bort fra stua.

Tenk hvor solen kommer - uteplasser i forbindelse med kjøkken/stue.

Vaskerom i nærheten av bad..

Vil og anbefaler garasje sammenhengende i huset.

Anonymous poster hash: 06430...b52

Skrevet

Jeg tegnet selv.

det beste du kan gjøre er å få se et ferdig oppsatt hus, det gjorde jeg. Hvis jeg ikke hadde gjort det så hadde jeg ikke klart å finne ut av hvordan jeg ville ha det og gode løsninger osb.

Tenk også soverom litt bort fra stua.

Tenk hvor solen kommer - uteplasser i forbindelse med kjøkken/stue.

Vaskerom i nærheten av bad..

Vil og anbefaler garasje sammenhengende i huset.

Hei. Takk for svar. Vi har vært på visning på samme hustype som vi skal bygge, men blir jo en del forskjellig fra vår. Jeg har tegnet planløsningen selv og har tenkt på utsikt, sol osv. Det er mer justeringer som gjenstår. Vi har nå fått tilsendt 3. skisseutkastet deres, og det er fortsatt flere "feil" som må endres. Derfor lurte jeg litt hvor mange tegnerunder som er vanlig i en slik prosess. Føler meg jo nesten som en vanskelig kunde som pirker så mye på detaljer.

Skrevet

Hei. Takk for svar. Vi har vært på visning på samme hustype som vi skal bygge, men blir jo en del forskjellig fra vår. Jeg har tegnet planløsningen selv og har tenkt på utsikt, sol osv. Det er mer justeringer som gjenstår. Vi har nå fått tilsendt 3. skisseutkastet deres, og det er fortsatt flere "feil" som må endres. Derfor lurte jeg litt hvor mange tegnerunder som er vanlig i en slik prosess. Føler meg jo nesten som en vanskelig kunde som pirker så mye på detaljer.

Jeg vet ikke hva som er vanlig

Men det er kunden som skal leve med huset og valgene så ta deg den tiden som trengs

Lykke til

Skrevet

Noen flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...