Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 I dag tok jeg den opp fra fryseren. Skal den tine med eller uten plasten på? Anonymous poster hash: 788a9...3f5
Marriet Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 Det bestemmer du helt selv. Den vil slippe en del vann mens den tiner så for å minimere gris kan det være lurt å la den tine i plasten.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 Det bestemmer du helt selv. Den vil slippe en del vann mens den tiner så for å minimere gris kan det være lurt å la den tine i plasten. Så praktisk. Jeg mener å ha lest at plast ikke er bra for fersk mat, men det gir ikke helt mening! Da skal den bare få ligge 👌 Anonymous poster hash: 788a9...3f5
Marriet Skrevet 20. desember 2016 #4 Skrevet 20. desember 2016 Så praktisk. Jeg mener å ha lest at plast ikke er bra for fersk mat, men det gir ikke helt mening! Da skal den bare få ligge Anonymous poster hash: 788a9...3f5 Har jeg aldri hørt om. Omtrent all mat og jo en eller annen form for plastemballasje. Jeg henta meg fersk ribbe idag og den ligger pent innpakket i plast. Har ikke planer om å pakke den ut av den før jeg skal krydre
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #5 Skrevet 20. desember 2016 Har jeg aldri hørt om. Omtrent all mat og jo en eller annen form for plastemballasje. Jeg henta meg fersk ribbe idag og den ligger pent innpakket i plast. Har ikke planer om å pakke den ut av den før jeg skal krydre ....og kan jeg få spørre når skal det? 😂 jeg har hørt 1 ss/kg ribbe. Er det til å stole på? Anonymous poster hash: 788a9...3f5
Marriet Skrevet 20. desember 2016 #6 Skrevet 20. desember 2016 ....og kan jeg få spørre når skal det? jeg har hørt 1 ss/kg ribbe. Er det til å stole på? Anonymous poster hash: 788a9...3f5 Jeg krydrer to dager før. Så jeg kommer til å ordne den på torsdag formiddag. Kan fint gjøre det i morgen og. 1 ss salt pr kg høres ganske greit ut, trikset er å få massert saltet skikkelig inn. Det skal ikke ligge som et lag over hele ribba. Jeg ville ikke brukt like mye pepper. Kanskje halvparten så mye pepper som salt. Og bruk kvernet pepper, ikke malt
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #7 Skrevet 20. desember 2016 Takk, dette blir bra Anonymous poster hash: 788a9...3f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå