Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Kjæresten har mange venninner, og når jeg spør om hvem de er, er det alltid "barndomsvenninner, vokst opp sammen med X og Y" eller "God venninne av kompisen min". Okei. Han har spesielt ei venninne som han ca en gang i måneden lunsjer sammen med. Dette synes jeg er merkelig, og spør hvem hun er. "Hun er en god venninne av min bestekompis." Javel? Hun har mann og barn, men likevel kjenner ikke kjæresten min hennes mann, så hvor god venninne er hun da? Hun inviterer han med på lunsj for å lufte seg, og prate om problemene sine, sier kjæresten min. Hun er nemlig i et forhold med faren til barnet sitt, samtidig som hun er utro med en annen mann. Hun har fortalt i detaljer, blant annet, om sexlivet (!) sitt til kjæresten min.. Hele greia er bare merkelig! Har dere damer noen kompiser som dere betror dere til, og som ikke kjenner mannen deres? Regner med at jeg hadde blitt "skutt" av kjæresten min hvis jeg hadde en god kompis som jeg betrodde sexlivet mitt til, fordi kjæresten min ville da konsekvent ha ment at "han vil bare i buksa di, punktum." Bare få ut litt aggresjon..Er helt målløs over hvor vanvittig mange som er utro, egentlig, og det er gjerne mennesker man aaaldri kunne tenkt var det engang. Anonymous poster hash: d372c...5d3
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 Kjæresten har mange venninner, og når jeg spør om hvem de er, er det alltid "barndomsvenninner, vokst opp sammen med X og Y" eller "God venninne av kompisen min". Okei. Han har spesielt ei venninne som han ca en gang i måneden lunsjer sammen med. Dette synes jeg er merkelig, og spør hvem hun er. "Hun er en god venninne av min bestekompis." Javel? Hun har mann og barn, men likevel kjenner ikke kjæresten min hennes mann, så hvor god venninne er hun da? Hun inviterer han med på lunsj for å lufte seg, og prate om problemene sine, sier kjæresten min. Hun er nemlig i et forhold med faren til barnet sitt, samtidig som hun er utro med en annen mann. Hun har fortalt i detaljer, blant annet, om sexlivet (!) sitt til kjæresten min.. Hele greia er bare merkelig! Har dere damer noen kompiser som dere betror dere til, og som ikke kjenner mannen deres? Regner med at jeg hadde blitt "skutt" av kjæresten min hvis jeg hadde en god kompis som jeg betrodde sexlivet mitt til, fordi kjæresten min ville da konsekvent ha ment at "han vil bare i buksa di, punktum." Bare få ut litt aggresjon..Er helt målløs over hvor vanvittig mange som er utro, egentlig, og det er gjerne mennesker man aaaldri kunne tenkt var det engang. Anonymous poster hash: d372c...5d3 Jeg HADDE en bestekompis. Etter han fikk kone og barn måtte vi bare avslutte vennskapet. Kona var så sjalu og laget et helvete. Truet med å ta barna og stikke. Hun hadde truffet meg og samboeren min flere ganger, likevel aksepterte hun ikke vennskapet. Anonymous poster hash: 02670...f9e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 Mannens venninner er mine venninner. Han har ingen egne. Dvs han hadde, ei som han holdt skjult i 8 år og du kan jo tenke deg hvorfor.... det var ikke stuerent det de snakket om, for å si det sånn! Jeg har et par kammerater jeg vet alt (det meste) om. Mannen er sjalu på han ene, eller var. Vi deler alt mulig, spesielt han... Han utgjør ingen trussel for mannen min overhodet, noe han har skjønt nå heldigvis. Slitsomt med kontrollerende partnere. Anonymous poster hash: a19a8...d60
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #4 Skrevet 20. desember 2016 Jeg har også guttevenner som samboeren min ikke kjenner å vi snakker om alt sammen,å da er det naturlig at sexlivet med mannen min dukker opp som ett tema. Så tema om hans sexliv kan også dukke opp,sex er helt naturlig tema å snakke om. Anonymous poster hash: c8675...0a9
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #5 Skrevet 20. desember 2016 HI Leit å høre at dere måtte avslutte vennskapet.. Altså, jeg er ikke unormalt sjalu, og tvinger kjæresten min til å droppe kontakt med venninnene sine. Det er bare enkelte av disse vennskapene jeg stusser på..Og hovedgrunnen er vel det at HAN er sjalu selv, og hvis jeg bare sier at jeg fikk ei melding av en kompis der det står "god jul", så er det ensbetydende med at han vil i buksa mi. Da jeg var student i fjor, og fikk mannlige venner og laget en kollokvie-gruppe, så var det selvsagt at mennene der KUN ville i buksa mi. Da vi skulle feire gode eksamenresultater ute med middag og vin (klassen), så var det jo SELVSAGT at mennene som deltok bare ville i buksa mi, osv. Derfor lurer jeg på hans vennskap med damer, for på seg selv kjenner man vel andre?! Anonymous poster hash: d372c...5d3
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #6 Skrevet 20. desember 2016 HI Leit å høre at dere måtte avslutte vennskapet.. Altså, jeg er ikke unormalt sjalu, og tvinger kjæresten min til å droppe kontakt med venninnene sine. Det er bare enkelte av disse vennskapene jeg stusser på..Og hovedgrunnen er vel det at HAN er sjalu selv, og hvis jeg bare sier at jeg fikk ei melding av en kompis der det står "god jul", så er det ensbetydende med at han vil i buksa mi. Da jeg var student i fjor, og fikk mannlige venner og laget en kollokvie-gruppe, så var det selvsagt at mennene der KUN ville i buksa mi. Da vi skulle feire gode eksamenresultater ute med middag og vin (klassen), så var det jo SELVSAGT at mennene som deltok bare ville i buksa mi, osv. Derfor lurer jeg på hans vennskap med damer, for på seg selv kjenner man vel andre?! Anonymous poster hash: d372c...5d3 Han kjenner lusa på gangen, ja... Anonymous poster hash: c3b9f...de4
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #7 Skrevet 20. desember 2016 Kjæresten har mange venninner, og når jeg spør om hvem de er, er det alltid "barndomsvenninner, vokst opp sammen med X og Y" eller "God venninne av kompisen min". Okei. Han har spesielt ei venninne som han ca en gang i måneden lunsjer sammen med. Dette synes jeg er merkelig, og spør hvem hun er. "Hun er en god venninne av min bestekompis." Javel? Hun har mann og barn, men likevel kjenner ikke kjæresten min hennes mann, så hvor god venninne er hun da? Hun inviterer han med på lunsj for å lufte seg, og prate om problemene sine, sier kjæresten min. Hun er nemlig i et forhold med faren til barnet sitt, samtidig som hun er utro med en annen mann. Hun har fortalt i detaljer, blant annet, om sexlivet (!) sitt til kjæresten min.. Hele greia er bare merkelig! Har dere damer noen kompiser som dere betror dere til, og som ikke kjenner mannen deres? Regner med at jeg hadde blitt "skutt" av kjæresten min hvis jeg hadde en god kompis som jeg betrodde sexlivet mitt til, fordi kjæresten min ville da konsekvent ha ment at "han vil bare i buksa di, punktum." Bare få ut litt aggresjon..Er helt målløs over hvor vanvittig mange som er utro, egentlig, og det er gjerne mennesker man aaaldri kunne tenkt var det engang. Anonymous poster hash: d372c...5d3 Mannens "venninner" er konene til kompisene, altså våre vennepar. Ikke hørt at han har andre venninner. Anonymous poster hash: 4b23e...7a1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #8 Skrevet 20. desember 2016 Han kjenner lusa på gangen, ja... Anonymous poster hash: c3b9f...de4 Tenkte det samme... Anonymous poster hash: cb637...cd9
Magia Skrevet 21. desember 2016 #9 Skrevet 21. desember 2016 Hadde sett det som et faretegn at han er så sjalu selv. Ellers er jeg helt for at man har venner av begge kjønn.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #10 Skrevet 21. desember 2016 Skulle mannen hatt venninner så måtte han akseptert at jeg var ute med kompiser. Min mann er halvsjalu av seg og liker ikke dette og omgås dermed ikke andre damer alene. Likt skal være likt. Men tenker jo mitt når han er så sjalu på at du treffer andre menn, men kan selv treffe damer. Anonymous poster hash: b800b...a56
Gjest Pusikatt Skrevet 21. desember 2016 #11 Skrevet 21. desember 2016 Han har ingen venninner. Men han er på godfot med en kvinnelig kollega. Hun kaller ham sin jobbmann. Helt greit for meg, jeg har både jobbmann og jobbkone :-)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #12 Skrevet 21. desember 2016 Mannen har ingen "egne" venninner, han er venn med mine venninner og felles vennepar. Glad ikke mannen min har venninner som han henger med aleine, det hadde jeg ikke likt. Anonymous poster hash: 295d8...85a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #13 Skrevet 21. desember 2016 Mannens venninner er mine venninner. Han har ingen egne. Dvs han hadde, ei som han holdt skjult i 8 år og du kan jo tenke deg hvorfor.... det var ikke stuerent det de snakket om, for å si det sånn! Jeg har et par kammerater jeg vet alt (det meste) om. Mannen er sjalu på han ene, eller var. Vi deler alt mulig, spesielt han... Han utgjør ingen trussel for mannen min overhodet, noe han har skjønt nå heldigvis. Slitsomt med kontrollerende partnere. Anonymous poster hash: a19a8...d60 Hva med å roe partner? Snu alltid situasjonen. Anonymous poster hash: 25357...d2a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #14 Skrevet 21. desember 2016 Min kjenner flere kvinner, men møter de aldri alene. Om han hadde gjort stoler jeg på han. Han forteller alle hvor glade vi er i hverandre. Har nok litt mer utfordringer enn poar ellers da vi er oppvokst med to forskjellige kulturer, men vi har 100% de samme holdninger.❤ Anonymous poster hash: 25357...d2a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #15 Skrevet 21. desember 2016 Mannen min har noen få venninner. Han ser/snakker ikke så ofte med de da. Han har feks kjørt en av de hjem fra et utested her vi bor til andre siden av byen. Han ble med inn til henne og de satt å prata til langt på natt før han kom hjem. Han har en venninne som han besøker når han reiser med jobben på andre kanten av landet. Da er de sammen hver kveld hele uka. Spiser hjemmelagd pizza, fisker på sjøen eller går turer. Han har også en venninne som han besøker i nabobyen av og til, de spiser feks middag hjemme hos henne. Dette er venninner han har hatt før jeg kom inn i bildet, noen har han kjent fra de var barn, andre fra tidlig i tjueårene. Alle er single. Vet at mange hadde reagert på slike vennskap til det motsatte kjønn. Men av en eller annen grunn stoler jeg 100% på han og mistenker absolutte ikke noen form for utroskap. Noen tenker kanskje at jeg er naiv. Jeg stoler på magefølelsen til det motsatte er bevist. Anonymous poster hash: 9914d...d06
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #16 Skrevet 21. desember 2016 Jeg hadde en bestekompis - jeg var til og med forlover i brullupet hans. Noen uker etter brullupet sende han melding om at jeg måtte slette alle bildene av oss to sammen på Facebook, fordi kona syns det sendte feil signal. Siden har jeg ikke hørt stort fra han. Utrolig sårt.. Jeg mener, om jeg var intr i han på noen annen måte enn vennskap - så skulle en jo tro at jeg hadde slått kloa i han før hun kom i bildet?! Dessuten var/er jeg samboer og var derfor ingen trussel sånn sett. Mannen min hadde/har ingen problem med at jeg omgås menn. Anonymous poster hash: 06d03...c83
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #17 Skrevet 21. desember 2016 For meg er det helt unaturlig å diskutere sex med andre menn. Hvorfor? Hva er naturlig med det? Kjenn på magefølelsen hi, den er ofte riktig. Anonymous poster hash: 25357...d2a
the amazing spidermamma Skrevet 21. desember 2016 #18 Skrevet 21. desember 2016 Mannen min har venner av begge kjønn fra før vi ble kjent. Det ville ha vært helt urimelig av meg å kreve at han skulle dumpe venninnene fordi jeg kom inn i bildet. Han har imidlertid aldri gitt meg noen grunn til å ikke stole på ham, han var veldig opptatt av å 'vise meg frem' til både venner og venninner etter at vi ble sammen. Jeg synes likevel at i His tilfelle er det litt spesielt at mannen er veldig sjalu. Er det ikke sånn at 'på seg selv kjenner man andre'?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå