Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Jeg må bare spørre, og føler det er legitimt siden hun figurerer offentlig og jeg genuint lurer på om jeg har gått glipp av noe... HVA er hun kjent for? Eller hvorfor? Jeg elsker folk med snert og humor, og tross hvor hardt hun prøver så er hun dørgende kjedelig og FULLSTENDIG blottet for humor!! Fulgte henne på snap for å se hva som inspirerte med dama, men hun flyr rundt med en kaffekopp eller filmer beina som løper på en tredemølle, og er himmelfallen fordi de har spist sjokolade. Enlighten me please???? HVA er interessant over dama? Anonymous poster hash: c781c...ab0
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 Jeg tror det er fordi hun begynte å blogge tidlig. Jeg har aldri lest bloggen men hun ble vel kjendis etterhvert som leserskaren tok seg opp. Jeg ble ikke obs på henne før hun dreit seg ut, gang på gang. Sendte prisforespørsler til forlag og ble sablet ned i media(der hun lå i fosterstilling i gråt på bryllupsreisen av den grunn). Så har hun gått i den ene blemma etter den andre. Samtidig med griskhet, narsissistiske tendenser og svindel(skrøt av spagettiarmene og svai rygg men var redigert slik av photoshop) oppå det hele. Det er god underholdning!! Har ikke større respekt for henne altså. Snakk om å vise dårlige sider. Fasinerende! Anonymous poster hash: 863ee...6ae
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 Jeg kjenner henne som det mennesket i Norge som har gjort mest skade på unge jenters selvfølelse. Har ikke tall på hvor mange pasienter jeg har hatt, unge jenter, som har henne som usunt forbilde. Spiseforstyrrelser alle sammen. Helt tragisk! Anonymous poster hash: 32682...1e0
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #4 Skrevet 20. desember 2016 Og i tillegg så er hun jo verdens flinkeste når det kommer til rådgivning om hva som er beste prevansjon... Ok, det var ironi. Og så er hun jo gift med en som forsvarer henne med å lage falske innlegg som støtter henne på nett. Mye å være stolt av den dama ja.... Anonymous poster hash: 32682...1e0
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #5 Skrevet 20. desember 2016 Det mest tørre mennesket jeg har vært borti online..Kanskje hun er sprudlende og morsom IRL? haha! Kan jo ikke være mulig å være så blottet for humor.. Anonymous poster hash: 540b1...406
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #6 Skrevet 20. desember 2016 Orker ikke følge henne på Snap mer... Hun skal alltid lage et stort nummer av at mannen i blant spiser boller og sjokolade... mens hun sitter der snusfornuftig med et beger cottage cheese... Tragisk! Og så utrolig kjedelig! Bare kaffe kopp og mølla 😩 Anonymous poster hash: e5917...c1c
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #7 Skrevet 20. desember 2016 Synes hun virker søt og morsom jeg! kanskje ikke noen standup-komiker, men absolutt ikke blottet for humor. Hun har dummet seg ut endel ganger, men hvem har vel ikke det? Jeg er ihvertfall ikke perfekt Anonymous poster hash: 7e997...fcf
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #8 Skrevet 20. desember 2016 At hun er fruen til mann som var en totalt ukjent fotballspiller frem til hun begynte å blogge Anonymous poster hash: dd2a2...f67
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #9 Skrevet 20. desember 2016 At hun er fruen til mann som var en totalt ukjent fotballspiller frem til hun begynte å blogge Anonymous poster hash: dd2a2...f67 Nå er det han som er mannen til en kjent toppblogger Anonymous poster hash: 81a19...e2f
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #10 Skrevet 20. desember 2016 De unge jentene som pleide å lese hennes blogg blir voksne og holder på med andre ting, og for nye unge jenter begynner hun å bli for gammel til å være forebilde. Om et par år et fotballfrue historie. Anonymous poster hash: 3a238...b93
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #11 Skrevet 20. desember 2016 Nå er det han som er mannen til en kjent toppblogger Anonymous poster hash: 81a19...e2f Ehhh, hvor kommer fotballfrue navnet fra da tror du? Anonymous poster hash: dd2a2...f67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå