GÃ¥ til innhold

Paradise Iselins nye julesang!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen at jeg lot nysgjerrigheten ta overhånd, nå fikk hun enda en view på drittlåten 🙈

Orket ikke se hele, for å si det sånn..

Jeg mister troen på menneskeheten..

Anonymous poster hash: ea85f...efe

Skrevet

Uffda :legrine: :legrine:

Hvor ofte er det mulig å ta på seg selv i en musikkvideo og alikevel få det til å se så pinlig kleint ut

Anonymous poster hash: 859aa...84f
Skrevet

😩😩

Anonymous poster hash: 51f24...3cc

Skrevet

Paradise Iselin? Sikker på at hun ikke var med i tangerudbakken?

Anonymous poster hash: 875b0...761

Skrevet

Noen mennesker er det bare ikke håp for, dette er ett av dem. Kan jo håpe hun får en åpenbaring i fremtiden men det er vel heller tvilsomt. Ørene mine blør 😂

Skrevet

Foreldrene er nok veldig stolte.

Anonymous poster hash: 894e4...e6b

Skrevet

Paradise Iselin? Sikker på at hun ikke var med i tangerudbakken?

Det var en fornærmelse mot Tangerudbakken...

Anonymous poster hash: d2b6b...68d

Skrevet

Paradise Iselin? Sikker på at hun ikke var med i tangerudbakken? Anonymous poster hash: 875b0...761

det var stygt sagt ovenfor beboerne i Tangerudbakken,stakkars dem som sammenlignes med Iselin!

Anonymous poster hash: 894d9...790

Skrevet

:legrine:  :legrine:  :legrine:

Anonymous poster hash: 96ae1...0f4
Skrevet

Det der var virkelig ille.

Men hvem gir ut noe sånt da?

Skrevet

Huff,synes synd på henne 😡

Anonymous poster hash: dd62b...40e

Skrevet

Akkurat nå er jeg glad for at jeg er døv selv om jeg savner å høre på julesanger...

Anonymous poster hash: 99208...aab

Skrevet

Eneste positive tingen jeg har å si om den sangen er at den ikke finnes fengende.

Hjelpe meg som jeg hatet det når hjernen min sang "boobs boobs boos" i ukesvis... denne sangen har jeg allerede glemt, jeg ser bare for meg noen ekle bilder fra musikkvideoen.

Anonymous poster hash: b6efc...79c

Skrevet

Hmmm ... tja hva skal man si? Autotune, ja ... smurf? Noe om å skjermes mot seg selv, også litt undring rundt dette med å få gå ut alene. MEN det aller mest avgjørende spørsmålet: HVA I HELLSKOTTA (er det er ord, btw??) har skjedd med munnen hennes?? 😱😱😱

Skrevet

Greit nok at hun er litt blåst og ikke skjønner at hun driter seg ut, men er jo fler som har vært med og laget videoen? Selv om det var veeeeldig amatørmessig gjort. Noen burde beskyttes mot seg selv ja, hun trenger seriøst hjelp!

Skrevet

Herregud.... grusomt. Smurfe autotune. Skikkelig bad musikkvideo. Og jeg forstår heller ikke munnen , håret og det tacky silikonpuppantrekket. Hun er virkelig for stor til dette her nå... er man over 18 burde man ha vokst fra sånn fjas.

Anonymous poster hash: ef8f0...138

Skrevet

Både øynene og ørene mine blør. For et usannsynlig tacky makkverk. Kvinnemennesket har aldri hatt noe i musikkverdenen å gjøre, og jeg lurer på hva i all verden hun gjør der. Hadde hun i det minste vært pen.

Anonymous poster hash: 4c2ac...c6c
Skrevet

Måtte gå inn å se videoen....å herregud. Hadde bare sangen vært dansbar eller med litt skikkelig driv. Dette var bare jævelig. Grusom musikk, skrekkelog stemme og videoen er jo så billig og dårlig. Det var 3-4 minutter av livet mitt jeg gjerne vil ha tilbake😂

Anonymous poster hash: cd5b0...61c

Skrevet

Hadde håpet ingen tok tak i det, hun får jo akkurat som hun vil ved at folk klikker inn for å se hvor teit den er. Klikk er klikk :( 

Anonymous poster hash: 308a5...fe7
Skrevet

Sjekk ut Brock Baker's dubbingversjon av sangen, jeg lo så jeg pissa på meg!

Anonymous poster hash: af270...8ec
Skrevet

Blir kvalm. Og hvorfor skal hun stå på et barnerom og ta på seg selv? Jeg syns det er skikkelig usmakelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...