Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Får kjøpt den på apoteket. Har kjøpt ansiktsskrubb. Er det verdt å satse på flere produkter? Har kjempetørr, sensitiv hud med mange, vonde kviser, hvite talgklumper og hudormer Anonymous poster hash: 68e1a...fd6
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 jeg har brukt denne ansiktsrensen, synes den er helt fantastisk. Slet også med tørr hud med urene partier i mange år. Nå er huden min mye glattere, renere og friskere. Har brukt ansiktsrensen i kombinasjon med ansiktsolja i samme serie. Virkelig fantastiske produkter! og uten konserveringsmidler og andre unødige stoff! http://www.reinhudpleie.com/vare/okologisk-ansiktsrens-ureinkombinasjonshud-hud/ Anonymous poster hash: 2159d...635
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 jeg har brukt denne ansiktsrensen, synes den er helt fantastisk. Slet også med tørr hud med urene partier i mange år. Nå er huden min mye glattere, renere og friskere. Har brukt ansiktsrensen i kombinasjon med ansiktsolja i samme serie. Virkelig fantastiske produkter! og uten konserveringsmidler og andre unødige stoff! http://www.reinhudpleie.com/vare/okologisk-ansiktsrens-ureinkombinasjonshud-hud/ Anonymous poster hash: 2159d...635 Dette er vel ikke det samme som REN? Anonymous poster hash: 088c2...1f3
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #4 Skrevet 20. desember 2016 Jeg prøvde ren og det funket ikke på min hud! Ble tørrere noen steder og fikk kviser, noe jeg aldri har vært spesielt plaget med. Kan være det funker for deg og din hudtype... Anonymous poster hash: 35361...38d
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #5 Skrevet 20. desember 2016 Jeg prøvde ren og det funket ikke på min hud! Ble tørrere noen steder og fikk kviser, noe jeg aldri har vært spesielt plaget med. Kan være det funker for deg og din hudtype... Anonymous poster hash: 35361...38d Så det kan være den som har gjort at det plutselig har eksplodert helt med vonde kviser hos meg? Hva med n°7 da? Eller andre merker som er lett å få tak i på apotek? Anonymous poster hash: 68e1a...fd6
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #6 Skrevet 20. desember 2016 Har prøvd REN, men ble ikke overbevist. Bruker denne rensen, http://www.klairs.no/Klairs-Produkter/Rich-Moist-Foaming-Cleanser . En serie beregnet til sensitiv hud uten alkohol og parfyme. Anonymous poster hash: 65454...f2d
Leeloo76 Skrevet 20. desember 2016 #7 Skrevet 20. desember 2016 Jeg bruker Spotless serien (rens, toner og dagkrem). Er litt tørr nå på vinteren, men det får bare gå for huden min tåler absolutt ingen kremer med fett i, får masse kviser. Resten av året er serien perfekt for min hud (fet, men tørr/flasser ytterst, trenger masse fukt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå