Gå til innhold

Noen m peiling på iMessage her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

En person i kontaktlisten min kan jeg ikke lenger sende vanlig SMS til, kun iMessage.

Jeg ønsker ikke å bruke iMessage å har skrudd d av, men den siste uken så har det endret seg. hver gang jeg skal sende melding til denne personen må jeg aktivere iMessage? Hvorfor?

 

Anonymous poster hash: 884f4...204

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en som bruker ipad/ipod med wifiog som faktisk ikke har vanlig abonemang?

Skrevet

Personen har mest sannsynlig ikke aktivt abonnement. Jeg slo av abonnementet til sønnen min et år og han levde på wiki og iMessage.

 

 

Anonymous poster hash: 5a00c...0e5

Skrevet

Personen har mest sannsynlig ikke aktivt abonnement. Jeg slo av abonnementet til sønnen min et år og han levde på wiki og iMessage.

 

 

Anonymous poster hash: 5a00c...0e5

Wifi såklart😅

 

 

Anonymous poster hash: 5a00c...0e5

Skrevet

Vanlig iPhone har personen.

Personen skriver vanlig SMS til andre..

 

Anonymous poster hash: 884f4...204

Skrevet

Kan personen ha blokket meg? Og at det er derfor iMessage må aktiveres for å sende melding?

 

To sisste er HI

 

Anonymous poster hash: 884f4...204

Skrevet

.

 

Anonymous poster hash: 884f4...204

Skrevet

Kan personen ha blokket meg? Og at det er derfor iMessage må aktiveres for å sende melding?

 

To sisste er HI

 

Anonymous poster hash: 884f4...204

Nei, det har ingenting med det å gjøre

 

Anonymous poster hash: dbe83...f59

Skrevet

Nei, det har ingenting med det å gjøre

 

Anonymous poster hash: dbe83...f59

Hva er det da?

 

 

Anonymous poster hash: 884f4...204

Skrevet

Hva er det da?

 

 

Anonymous poster hash: 884f4...204

 

Jeg har iphone, og mine sms blir bare automatisk sendt som iMessage.

 

 

Anonymous poster hash: 46540...67e

Skrevet

Hvorfor ønsker du ikke å bruke iMessage?



Anonymous poster hash: 46540...67e
Skrevet

Får SMS kopi til e-post, det gjør jeg ikke ved iMessage.

 

Anonymous poster hash: 884f4...204

Skrevet

Hvis du slår av iMessage, vil mottaker motta meldingen som SMS. Jeg har slått det av, for det blir bare krøll med meldingene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...