Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 En person i kontaktlisten min kan jeg ikke lenger sende vanlig SMS til, kun iMessage. Jeg ønsker ikke å bruke iMessage å har skrudd d av, men den siste uken så har det endret seg. hver gang jeg skal sende melding til denne personen må jeg aktivere iMessage? Hvorfor? Anonymous poster hash: 884f4...204
trollemor86 Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 Er det en som bruker ipad/ipod med wifiog som faktisk ikke har vanlig abonemang?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 Personen har mest sannsynlig ikke aktivt abonnement. Jeg slo av abonnementet til sønnen min et år og han levde på wiki og iMessage. Anonymous poster hash: 5a00c...0e5
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #4 Skrevet 20. desember 2016 Personen har mest sannsynlig ikke aktivt abonnement. Jeg slo av abonnementet til sønnen min et år og han levde på wiki og iMessage. Anonymous poster hash: 5a00c...0e5 Wifi såklart😅 Anonymous poster hash: 5a00c...0e5
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #5 Skrevet 20. desember 2016 Vanlig iPhone har personen. Personen skriver vanlig SMS til andre.. Anonymous poster hash: 884f4...204
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #6 Skrevet 20. desember 2016 Kan personen ha blokket meg? Og at det er derfor iMessage må aktiveres for å sende melding? To sisste er HI Anonymous poster hash: 884f4...204
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #7 Skrevet 20. desember 2016 . Anonymous poster hash: 884f4...204
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #8 Skrevet 20. desember 2016 Kan personen ha blokket meg? Og at det er derfor iMessage må aktiveres for å sende melding? To sisste er HI Anonymous poster hash: 884f4...204 Nei, det har ingenting med det å gjøre Anonymous poster hash: dbe83...f59
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #9 Skrevet 20. desember 2016 Nei, det har ingenting med det å gjøre Anonymous poster hash: dbe83...f59 Hva er det da? Anonymous poster hash: 884f4...204
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #10 Skrevet 21. desember 2016 Hva er det da? Anonymous poster hash: 884f4...204 Jeg har iphone, og mine sms blir bare automatisk sendt som iMessage. Anonymous poster hash: 46540...67e
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #11 Skrevet 21. desember 2016 Hvorfor ønsker du ikke å bruke iMessage? Anonymous poster hash: 46540...67e
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #12 Skrevet 21. desember 2016 Får SMS kopi til e-post, det gjør jeg ikke ved iMessage. Anonymous poster hash: 884f4...204
Daquiry Skrevet 21. desember 2016 #13 Skrevet 21. desember 2016 Hvis du slår av iMessage, vil mottaker motta meldingen som SMS. Jeg har slått det av, for det blir bare krøll med meldingene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå