Gå til innhold

Dere som kjøper hodetelefoner til barna til jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke kjøper dere, og hvor gamle er barnet?

Det er så mye å velge i, og prisene varierer veldig. Er det verdt å bruke tusenvis på dette?

Anonymous poster hash: 6e560...26b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke kjøpt til egne barn, men til nieser i 12-14-årsalderen. Da har jeg kjøpt noe a la disse: http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/hodetelefoner/GTONWHT14/goji-tinchy-hodetelefoner-gtonwht14-hvit (ikke akkurat de, men i ca. samme pris og kvalitet). I den alderen er det ikke verdt å bruke altfor mye penger på det, tenker jeg. Lydkansellering og sånt er fint, men ikke nødvendig i den alderen. :)

Anonymous poster hash: 8d6fb...a08
Skrevet

Mine gutter på 13 og 15 har playstation headset, kostet vel en snau tusenlapp. De bruker det stort sett bare når de spiller online på ps4 og har da med mikrofon så de kan snakke med de de spiller med.

Ellers bruker de øreproppene som fulgte med iphone, de går aldri med stort headset "ute blant folk"

7-åringen har et fra Sony som jeg tror jeg kjøpte på clas olhson, kostet vel 350 kr på tilbud og var satt ned fra 499 eller noe sånt. Hun bruker det bare til nettbrettet, i bilen eller når hun ser på film i stua.

Anonymous poster hash: 13720...3ff
Skrevet

Vi har hodetelefoner fra Ebay til 40 kr å er storfornøyd med de til både meg og sønnen min.

Småen får uansett ikke lov å ha så høy musikk på så hadde aldri i livet brukt 1000 kr på hodetelefoner til han.

Anonymous poster hash: ebba4...4b6
Skrevet

Vi har hodetelefoner fra Ebay til 40 kr å er storfornøyd med de til både meg og sønnen min.

Småen får uansett ikke lov å ha så høy musikk på så hadde aldri i livet brukt 1000 kr på hodetelefoner til han.

Anonymous poster hash: ebba4...4b6

Vi har også noen fra Ebay, og plutselig begynte de knitre som i en strømkabel inni den ene. Litt skummelt... Helt greit å kjøpe ting fra Ebay, men vær obs på at elektriske ting kjøpt derfra ikke nødvendigvis har de lovpålagte godkjenningene. Kjøpte en ladekabel derfra engang også, og den bare splittet seg opp så de strømførende metalltrådene inni kom ut.

Anonymous poster hash: 13720...3ff

Skrevet

Beats by Dr. Dre

Anonymous poster hash: d80a8...ba2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...