Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Å pynte juletreet med dere lille julaften, hadde du likt det? Anonymous poster hash: 93d15...831
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 Hvis vi ikke hadde snakket om det tidligere så hadde jeg nok stusset på det. Likeså hvis det var en god del andre oppgaver som også måtte gjøres den kvelden. Om alt var ferdig og det var gode venner ville jeg nok ha syntes det var koselig. Men jeg synes at man som par bør snakke sammen om å invitere folk en slik kveld. Anonymous poster hash: 53db9...d61
Mostly Harmless Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 Hva slags "noen", da? Hvis denne "noen" skulle vartes opp, hadde jeg forventet at mannen planla dette slik at det ikke kom i veien for andre gjøremål. Dersom logistikken var på plass, hadde jeg sagt velkommen uten innvendinger.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #4 Skrevet 20. desember 2016 Nei. Lille julaften er årets mest stressa og rotete dag. Anonymous poster hash: 299d9...256
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #5 Skrevet 20. desember 2016 Kommer helt an på hvem "noen" er. Men sikkert koselig det :-) Anonymous poster hash: 31bfa...026
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #6 Skrevet 20. desember 2016 Hadde blitt sur om utenforstående skulle blande seg med pyntingen jeg altså, det er min og gutten min sin jobb, og ønsker da ikke flere til det. Kan gjerne komme folk på besøk da, men egentlig har vi jo ikke tid for vi er bedd bort på grautfest lillejulaften 😂 Anonymous poster hash: 7bb8c...cf3
sug lut Skrevet 20. desember 2016 #7 Skrevet 20. desember 2016 Vil ikke ha noen andre inn i jula uten at vi begge ønsker det, nei. Og aldri til pynting av treet.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #8 Skrevet 20. desember 2016 Litt avhengig av hvem noen var selvfølgelig, men i utgangspunktet hadde det vært hyggelig. Anonymous poster hash: e99bf...f04
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #9 Skrevet 20. desember 2016 Hvis mannen MIN hadde invitert noen til å pynte juletreet, hadde jeg tenkt at noe var veldig galt og blitt oppriktig bekymret. Han inviterer aldri noen på eget initiativ, med mindre det er en film på kino jeg nekter å se,og alt som har med pynting å gjøre holder han seg langt unna. Anonymous poster hash: 14a26...ba6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå