Gå til innhold

Noen som har operert tunge øyelokk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell! Hvor? Fornøyd med resultatet? Hvordan var tilhelingsprosessen? Måtte du ta fri lenge fra jobb?

Anonymous poster hash: 7a478...539

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell! Hvor? Fornøyd med resultatet? Hvordan var tilhelingsprosessen? Måtte du ta fri lenge fra jobb?

Jeg har gjort det, Jeg er veldig fornøyd med resultatet, ser mer våken ut og mindre sliten ut. Jeg fikk noen få små sting og var litt hoven og blå/grønn i begynnelsen, men det gikk fort over. Må teip over stingene så det er synlig. Jeg var sykmeldt når jeg gjorde det, så var uansett hjemme. Men øyelegen sa at jeg ikke hadde trengt å være hjemme fra jobb. Hvis jeg hadde jobbet, så hadde jeg nok foretrekt å være hjemme de første par dagene siden jeg har en jobb jeg ikke kan gjemme meg vekk i og må snakke med mye folk utenom kollegaer.

Anonymous poster hash: cf5a7...02e

Skrevet

Jeg vurderte det, men ble skremt bort av at man er våken under operasjonen. Jeg var sikker på at man var i narkose!

Anonymous poster hash: f8d55...227
Skrevet

Jeg vurderte det, men ble skremt bort av at man er våken under operasjonen. Jeg var sikker på at man var i narkose!

Anonymous poster hash: f8d55...227

Jepp, kun lokalbedøvelse. Var bare litt rart, men ikke vondt. Jeg gruet meg fordi jeg er veldig klaustrofobisk, men det gikk fint. Men jeg måtte gjøre det før eller siden uansett.

Skrevet

Tunge øyelokk, er det sånn heng over øynene? Fikk du det dekket? Jeg har det og det er ikke pent. Øynene ser ut som trekanter😔 Men det er ikke noe som dekker synsfeltet da...

Anonymous poster hash: 5caf1...13f

Skrevet

Tunge øyelokk, er det sånn heng over øynene? Fikk du det dekket? Jeg har det og det er ikke pent. Øynene ser ut som trekanter Men det er ikke noe som dekker synsfeltet da...

Anonymous poster hash: 5caf1...13f

Jeg fikk det dekket ja, pga at det gikk litt over synsfeltet på det ene øyet i tillegg til at jeg var mye plaget med migrene

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for svar, så ikke denne før nå. Vurderer sterkt å operere, men er litt redd for hvordan jeg blir seende ut i dagene etterpå.. flere med erfaringer? Kan man skjule blåmerkene effektivt med sminke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...