Gå til innhold

Økonomi eller familie??

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... eller begge deler? Jeg er for begge deler.

Jeg er egentlig en sprudlene kvinne og et JA menneske. Så lenge andre har det bra har jeg det bra.

Mulig det er julestresse og mørketid " HELE TIDEN" nå, så føler jeg meg egentlig skikklig dritt. Ønsker ingenting. Gleder meg ikke til noe nå egentlig (joda, jeg overlever) og jeg har humøret oppe når jeg er med familien.

Poenget er at jeg aldri har vært "flink" med økonomi. Jo jeg har alltid betalt regninger og mat etc. men jeg ønsker å bruke penger på familien. Da mener jeg at jeg elsker å gjøre ting med de. Kino, skøyter, bake, sykle, dra en tur bort på en hytte. Hotellbesøk. Spesielt familie besøk som enten bor på vestlandet eller sverige.... Alt koster men trenger ikke koste heller.

Det jeg ønsker å komme fram til er at jeg har en mann som er ekstremt "streng" med økonomien. han ønsker heller ikke dele økonomi (aldri gjort) Han vil ha kontrollen. Han kan bli irritert om jeg kjøper "unødvendige ting" som tyggis eler et blad etc.

Men fader...vi gjør sjelden nnoe sammen. Til og med helgene blir det lite gjort.

Syns det blir mer og mer kjedelig!!!! Æsj... jaja... hva tenker dere da?

Anonymous poster hash: 6fc22...eb0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig kombinasjon, oppskrift til konflikt. Hvis dere ikke har felles økonomi kan du bruke pengene din på hva du vil, men jeg er klar over at surmulig av partneren er seriøs gledesdreper.

Anonymous poster hash: 8a1e1...631

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...