Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Har problemer med ve arm og ben som gjør at jeg ikke kan gjøre en årlig fysisk test på jobb om 2 dager. Men jeg tør ikke si noe om dette på jobb, fordi jeg vet at mine jobbkolleger som er fysioterapeuter (de som har testen) kommer til å skjønne at dette er noe galt. Har av andre fagpersoner blitt anbefalt undersøkelse av nevrolog mtp MS. Jeg har en midlertidig stilling og er redd denne ryker hvis jeg har denne sykdommen... Høres sikkert litt rart ut men dette plager meg om dagen. Gode unnskyldninger på Lager? Anonymous poster hash: 0bc6a...609
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Få omgangssyke den dagen? Anonymous poster hash: 37320...7c9
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 Er det en årlig test alle må gjennom så nytter det jo ikke å lure seg unna, du må ta den en eller annen gang uansett? En fysioterapeut kan uansett ikke diagnostisere deg, så jobben trenger ikke vite hva som forårsaker at du har mindre kraft i venstre side. Med det sagt, du bør jo heller ta tak i helsesituasjonen din fremfor å lure deg unna. Det eneste du oppnår med å nekte utredning er potensielt medisiner som kan forhindre at du blir unødvendig dårlig... MS er ikke noe du bør gamble med. Anonymous poster hash: 4550f...ea2
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 Hvis du har gjort en god jobb til nå så har du gjort en god jobb uansett hva som feiler deg. En "lapp" på en ev. diagnose vil ikke endre den situasjonen. Jeg ville tatt deg langt mer seriøst om du tar ansvar for egen helse. Snakk med en av de som skal ta undersøkelsen og fortell dem at du har bestilt legetime - og så bestiller du legetime i morgen! Om testen avgjør om du får attest for å fortsette å jobbe og du vet du ikke består testen, da er det uansvarlig av deg å holde viktig informasjon tilbake! Dette er ikke noe du har råd til å utsette å få utredet. Bestill legetime. Anonymous poster hash: bea47...b3b
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #5 Skrevet 19. desember 2016 Ja jeg har gjort en god jobb men føler meg som en dårlig arbeidstaker når jeg er syk. men alle er fornøyd med jobben jeg gjør heldigvis. Jeg elsker jobben min men kroppen vil ikke lystre. Ja jeg skal oppsøke lege. Dette går bare ikke lengre! Omgangen er uaktuell. Kanskje betennelse i skulder? HI Anonymous poster hash: 0bc6a...609
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #6 Skrevet 19. desember 2016 Sklidd på isen og nå har du veldog vondt på høyre side. Anonymous poster hash: bae0d...d40
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #7 Skrevet 19. desember 2016 Så du planlegger å få fast jobb før du skal overraske de med langtidssykemelding? Anonymous poster hash: b8c0d...0b8
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #8 Skrevet 19. desember 2016 Nei jeg planlegger ikkenlangtidssykmelding! Jeg fungerer sånn Ok nå bortsett fra enkelte fysiske ting. Men ville du ansatt en arbeidstaker som er under utredning for MS? HI Anonymous poster hash: 0bc6a...609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå