Gå til innhold

Huset står på hodet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg har heldigvis handlet inn mat, julegaver, sendt julekort, bakt, hengt opp julegardiner og kost meg skikkelig med barna.

Men huset bærer preg av en stk syk og senere fraværende husmor og husfar🙈 Jada 2 jobbdager igjen så juleferie.

Forhåpentligvis er ting litt mer klart i huset om 2 dager. Får gjester på juleaften og da skal huset være pyntet og klart.

Julen kommer alle sammen og jeg sier velkommen🎅🏻

Anonymous poster hash: b9b61...e4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her også, men jeg er alene, ikke ferdig med gavene, ikke bakt, ikke handlet inn, og har ett barn med omgangssyke og jobb til og med fredag (om hun blir frisk nok til bhg).

Men det blir nok jul uansett 👍😄

Anonymous poster hash: 235a8...33d

Skrevet

Javel... Her står også huset på hodet. Ikke ferdig med julegaver, ikke handlet, nesten ikke pyntet, orker ikke.

Anonymous poster hash: a1023...1f8

Skrevet

Her og. Og vi blir 13 til bords på lørdag. Men alt går!

Anonymous poster hash: ed0f1...f1d

Skrevet

Ja vet jeg ikke er alene. Mange stressede damer på jobb i dag😝 Mannen er merkelig rolig. Men så har han kun 3 julegaver å handle og har et annet syn på rot og skitt.

Men barna gleder seg stort til juleaften slik som meg. Gleder meg når julemiddagen er over og jeg kan slappe av.

HI

Anonymous poster hash: b9b61...e4a

Skrevet

Du er kommet mye lengre enn meg og jeg jobber til og med 23.desember + at mannen må jobbe ut over kvelden den 23.

Blir jul her like vel :)

Anonymous poster hash: a8c5a...f10
Skrevet

Det er helt utrolig hva man klarer og få gjort på 2 dager, enten får du mann og barn til og hjelpe eller så tar mannen barna med seg ut på lillejulaften så du får være alene og vskekluter og rydde til jul.

Skrevet

Javel... Her står også huset på hodet. Ikke ferdig med julegaver, ikke handlet, nesten ikke pyntet, orker ikke.

Anonymous poster hash: a1023...1f8

Samme her. Huset på hodet, mangler gave til alle voksne i familien, har ikke baket en shit og har ikke tenkt til det heller. Jobber hele uka og romjulen og er 7 mnd på vei så har rett og slett ikke ork til mer enn jobben. Heldigvis skal vi bort julehelgen.

Anonymous poster hash: 1c922...296

Skrevet

Her også, huset flyter og treet venter på pynt. Jeg Jar lange dager på jobb før jeg kan ta julefri, så det blir en hektisk lillejulaften for å få huset presentabelt til gjestene som kommer julaften.

Anonymous poster hash: 6571d...696

Skrevet

Hvorfor planlegger du ikke litt bedre? Det kan da ikke væresærlig gøy å stresse som gale de siste dagene før jul?

Neste år bør du sette opp en plan og ha kontroll i god tid.

Vi er ferdige for lenge siden, men lista ligger ganske lavt hos oss. Treet pyntet vi for 1,5 uker siden. Har kun baking igjen, men ser hvor mye vi gidder. Vi koser oss med julefilmer, god tid og lite stress.

Herlig å ha julepyntet hus når venner stikker innom med julekort!

Anonymous poster hash: b4924...cf0

Skrevet

Hvorfor planlegger du ikke litt bedre? Det kan da ikke væresærlig gøy å stresse som gale de siste dagene før jul?

Vi er ferdige for lenge siden, men lista ligger ganske lavt hos oss. Treet pyntet vi for 1,5 uker siden. Har kun baking igjen, men ser hvor mye vi gidder. Vi koser oss med julefilmer, god tid og lite stress.

Ikke bestandig det hjelper å planlegge!! Jeg planla ihvertfall ikke å bruke ferieuka mi nå før jul til å være hjemme med syk 1-åring. Har ikke fått gjort en dritt 😱

Anonymous poster hash: 81455...73a

Skrevet

Her og, ser ut som en vanlig hverdag her sett bort ifra julepynten! Treet kommer opp kvelden før lille julaften. Skal heldigvis ikke har juleselskap her i år, så sånn sett er det ikke så nøye! Men merker det jo litt selv på egen trivsel og "julefred", da. 

Anonymous poster hash: eee43...c5b
Skrevet

Man planlegger vel ikke sykdom? Her er vi på 3.uka. Jeg har stresset for mye og blir ikke frisk og 2 åringen har vært syk i snart 1 mnd.

Og når du i tillegg har ei lav list, så tror jeg kanskje jeg ville holdt det for meg selv. Vi har også det heldigvis men jeg årker ikke å skryte av det 😉

Anonymous poster hash: 5f3b9...8a9

Skrevet

Her har jeg ligget rett ut i 10 dager. Der rik de fleste planene om å bli ferdig i god tid. Mannen jobber til sent fredag. Heldig vis er ungene ganske fli kl når jeg kommanderer dem rundt så vi kommer nok i mål. Bakingen er ferdig og nå skal vi ut og ta de siste gavene.

Anonymous poster hash: b90d6...8a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...