Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Datteren min går siste år på ungdomskolen. Jeg er alene og har veldig dårlig råd. Det går så vidt rundt. Skoleballet i januar har vært helt uaktuelt, men jeg bet st datteren min har veldig lyst. I dag kom hun hjem og fortalte at en avlærerne hennes hadde ordnet billett til henne. Jeg Tror læreren må ha betalt av egen lomme for å få henne på ballet for det er FAU som arrangerer. Jeg vet fra før st dette er en dame som er veldig tilstede for elevene. Hun har hjulpet jenta mi mye faglig og sosialt. Jenta mi snakker mye om henne og jeg vet at de har et veldig godt forhold. Jeg er selvfølgelig veldig takknemlig og glad, men det føles også litt sårt å ta i mot veldedighet.hjertesukk. Anonymous poster hash: 7dffa...7ac
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 For en utrolig hyggelig ting lærerer hennes gjorde. Og så gøy at datteren din får dra på skoleballet likevel. Unn henne det, de aller fleste har vært i situasjonen din (meg inkludert). Anonymous poster hash: a4137...8e8
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 Om det er som de fleste andre steder er vel billetten ikke det dyreste ved ballet ? Har hun kjole og utstyr? Anonymous poster hash: 28144...f25
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 Om det er som de fleste andre steder er vel billetten ikke det dyreste ved ballet ? Har hun kjole og utstyr? Anonymous poster hash: 28144...f25 Vi får låne. Jeg har en venninne med en datter som er litt eldre enn min 😊 Billetten var hovedproblemet. Anonymous poster hash: 7dffa...7ac
Mamma_til_2 Skrevet 19. desember 2016 #5 Skrevet 19. desember 2016 Om læreren har betalt fra egen lomme så er hun fantastisk! Men jeg vet at her så har FAU biletter som er til de elevene som ikke har økonomi til og delta, lærer på trinnet kontakter fau og får en biletter uten og si hvem den er til.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #6 Skrevet 19. desember 2016 Koster det noe å dra på juleball? Her lager noen av foreldrene en gryterett som er maten, en matbutikk sponser ingredienser. Så kommer en lokal musikkgruppe og spiller litt mens resten av kvelden er det musikk fra Spotify. Man betaler ikke noe for å komme, det er klær som eventuelt er det eneste utgiften. Trodde virkelig ikke det kostet noe å komme inn, i så fall syns jeg at det bør være en lav terskel for å si ifra til lærer som da kan ordne gratisbilletter til de som ikke har råd. Anonymous poster hash: 0972e...733
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #7 Skrevet 19. desember 2016 Er jo helt hårreisende at man må betale for et skoleball. Godt jenta di har en snill lærer:) Anonymous poster hash: 184ba...432
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #8 Skrevet 19. desember 2016 Vi får låne. Jeg har en venninne med en datter som er litt eldre enn min Billetten var hovedproblemet. Anonymous poster hash: 7dffa...7ac Så bra da Anonymous poster hash: 28144...f25
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #9 Skrevet 19. desember 2016 Nå er jeg litt nysgjerrig på hva denne billetten koster? Anonymous poster hash: 2a457...1b9
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #10 Skrevet 19. desember 2016 Her har de akkurat hatt ball, de har i desember her, og det koster 300 kr i inngang. Det dekker mat og drikke til maten, pluss engangsservice, servietter osv. Her ble det servert buffet levert fra en kinarestaurant og pizza fra pizzabakeren Anonymous poster hash: 5c34c...9c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå