Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Jeg er student på Universitetet og meg og min mann prøver å bli gravide. Vi prøvde å få det til å klaffe slik at terminen ble enten i juli eller august slik at jeg kunne ta fri to hele semestre. men ble dessverre ikke gravid i løpet at oktober og november,.Derfor lurer jeg på om det er noen studenter (eller tidligere studenter) som har erfaring med å få barn midt i et semester. Tenker å ta et års permisjon fra studiene og føler det bare blir tull å starte på et semester som høygravid med viten om at man uansett ikke skal ta eksamen før om et års tid.Blir veldig glad for erfaringer rundt dette. Kjenner jeg har lyst å fortsette prøvingen men lurer på om vi skal vente et par måneder slik at termin forhåpentligvis blir i desember eller januar... Anonymous poster hash: 65697...18e
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Jeg fikk barn i mars og tok eksamen i mai, før jeg tok permisjon. Men jeg hadde lite forelesninger, så det gikk greit. Anonymous poster hash: 9b6c2...c18
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 Samme som hun over👆 Også fikk jeg et julibarn som student 2 år senere
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 Jeg fikk barn i mars og tok eksamen i mai, før jeg tok permisjon. Men jeg hadde lite forelesninger, så det gikk greit. Anonymous poster hash: 9b6c2...c18 Samme som hun over Også fikk jeg et julibarn som student 2 år senere Takk for innspill! Hadde dere barn som sov om natten? Vi har en sønn på fire år fra før, og når vi fikk han så sov han (og jeg) så og si ikke en eneste natt de tre første månedene, så har liksom ikke sett på det som en mulighet å fortsette studiene rett etter fødsel. Men neste barn kan jo helt klart sove bedre enn første. Klarte dere dere bra på eksamen? Anonymous poster hash: 65697...18e
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 23. desember 2016 #5 Skrevet 23. desember 2016 Nummer 2 hadde kolikk så hun sov ikke. Med henne hadde jeg permisjon fra studiene, men jobber 50% fra hun var 3mnd😊
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #6 Skrevet 23. desember 2016 Jeg er student på Universitetet og meg og min mann prøver å bli gravide. Vi prøvde å få det til å klaffe slik at terminen ble enten i juli eller august slik at jeg kunne ta fri to hele semestre. men ble dessverre ikke gravid i løpet at oktober og november,. Derfor lurer jeg på om det er noen studenter (eller tidligere studenter) som har erfaring med å få barn midt i et semester. Tenker å ta et års permisjon fra studiene og føler det bare blir tull å starte på et semester som høygravid med viten om at man uansett ikke skal ta eksamen før om et års tid. Blir veldig glad for erfaringer rundt dette. Kjenner jeg har lyst å fortsette prøvingen men lurer på om vi skal vente et par måneder slik at termin forhåpentligvis blir i desember eller januar... Anonymous poster hash: 65697...18e Fikk barn i februar. Tok semesteret på vårparten, og så permisjon derfra. Om man får barn midt i et semester, så kan man vel bare følge studieløpet til 3 uker før og så være hjemme et år og så begynne der man slapp neste år? Anonymous poster hash: 705dd...9ee
tante grusom master of law Skrevet 23. desember 2016 #7 Skrevet 23. desember 2016 Jeg fikk barn i desember og tok utsatt eksamen i januar. Fortsatte så studiene uten permisjon. Ungen hadde kolikk de første fire månedene, men sov greit etter det. Han begynte i bhg nesten to år gammel. Det gikk strålende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå