Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Sønnen min på 11 år viste meg et utslett han har fått på begge underarmene. Det er små blodutredelser dypt i huden. Kjenner ingenting utenpå huden, det klør ikke og gjør heller ikke vondt. Ligner på bittesmå blåmerker, ca 20 på ene armen, og 12-15 på andre armen. Han har i tillegg et vanlig blåmerke i samme område. Han kan ikke huske å ha slått seg. Får vanligvis ikke blåmerker så veldig lett, så burde husket det hvis han hadde slått seg. Hadde kanskje ikke tenkt så mye over det hvis det ikke var for at han har vært påfallende blek de siste ukene (dog ikke syk). Noen tips om hva det kan være? Anonymous poster hash: 46a83...0c4
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Anemi? Anonymous poster hash: 520f4...0c1
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 Kontakt legen du. I morgen! Anonymous poster hash: b044e...5a6
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 Anemi? Anonymous poster hash: 520f4...0c1 Kan man få blodutredelser i huden av det? Anonymous poster hash: 46a83...0c4
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #5 Skrevet 19. desember 2016 Kontakt legen du. I morgen! Anonymous poster hash: b044e...5a6 Det kommer jeg til å gjøre. Skulle han eventuelt få feber eller andre sykdomssymptomer ringer jeg med en gang. Anonymous poster hash: 46a83...0c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå