Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 I år blir det andre år på rad at jeg ikke får sett eller feiret jul med barna, har fått sendt de gaver til faren i utlandet og får skype litt med dem.. Men det gjør så vondt og jeg mangler glede i hverdagene og høytider som jul.. Vil bare sove meg gjennom julaften. Bruker dagene på frem til jul for å kontakte advokater og gjøre alt for at jeg skal få treffe mine barn igjen. De sier bare at håpet synker for hver dag som går desverre.. Jeg ønsker alle mødre her inne en riktig god jul og ta igjenting forgjeves, jeg håper ingen andre mødre her inne slipper sånne jul uten sine barn og bli sittende igjen med alle minner... Ja jeg har skrevet tidligere om barna mine som ikke kommer hjem fra utlandet ;( Anonymous poster hash: 1805f...b1f
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Så forferdelig!! Er det mulig for deg å bo i det landet der barna bor, så du kan se dem regelmessig mens du du er i rettsak med barnas far? Ønsker deg en riktig god jul og nyttår. Anonymous poster hash: 78c02...5eb
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 Faren fikk meg desverre utvist fra landet, og får ikke komme tilbake igjen på mange år... Har prøvd å anke men desverre hjelper det ikke.. Anonymous poster hash: 1805f...b1f
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 Så forferdelig :-( Håper du får barna hjem Anonymous poster hash: 1619b...492
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #5 Skrevet 19. desember 2016 Det er det eneste som holder meg oppe - tanken på at jeg en dag får treffe de igjen. De var alt for meg, barnevernet mente jeg var en flott mor osv. Men desverre så flyktet jeg fra en voldig mann og det måtte jeg ta konsekvenser for... Anonymous poster hash: 1805f...b1f
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #6 Skrevet 19. desember 2016 Vet du hvor de befinner seg og hvor gamle er de? Ville nesten gått utenom lover og regler for å få de hjem. Anonymous poster hash: 3bc54...232
Giss Skrevet 19. desember 2016 #7 Skrevet 19. desember 2016 En stor stor klem til deg! For et mareritt du står i! Kan kun håpe for deg at ting likevel løsere seg før du tror!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #8 Skrevet 19. desember 2016 Jeg har gjort alt jeg kan .. faren løy til politiet og fikk meg arrestert og var fengslet i 5 måneder for å ha prøvd å ta med meg min egen datter hjem til Norge ... vi fikk mye hjelp av kvinnesenteret men frykten gjorde at jeg flyktet.. han har bla brukket armen på stedatteren sin fæl fyr Anonymous poster hash: b26ef...452
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #9 Skrevet 19. desember 2016 Jeg har gjort alt jeg kan .. faren løy til politiet og fikk meg arrestert og var fengslet i 5 måneder for å ha prøvd å ta med meg min egen datter hjem til Norge ... vi fikk mye hjelp av kvinnesenteret men frykten gjorde at jeg flyktet.. han har bla brukket armen på stedatteren sin fæl fyr Anonymous poster hash: b26ef...452 Men hadde du lov til å ta datteren din ut av landet? For regner ikke med at en løgn fra din eksmann gjør at du blir fengslet i 5 mnd, så lenge det ikke er Iran du prøvde å reise fra liksom.. Og hvorfor er du utvist fra landet i så mange år? Det kan jo ikke være pga av bf lyver, når du samtidig sier barnevernet der sier du er en god mor. Du må jo ha gjort noe ulovlig siden du er utvist? Jeg kan forstå du har det tøft, og beklager alle spørsmålene, men jeg får ikke det til å stemme.. Anonymous poster hash: 70c3e...352
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #10 Skrevet 19. desember 2016 Jeg hadde papirer på at jeg fikk ta barnet med meg ut av landet ja. Jeg sa meg skyldig kun fordi dommeren ville la meg slippe hele greien om vi innførte en avtale .. dette skjedde ikke og jeg hadde dessverre lite hjelp fra Norge osv og en elendig advokat ... sånn ble det bare ... Anonymous poster hash: b26ef...452
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #11 Skrevet 19. desember 2016 Bv anbefalte at jeg ble igjen der.. og de hadde sjekket oss under møter og intervjuet barnet som helst ville være med meg, men pga at staten hadde kontaktet barnefar om situasjonen ba han de om at jeg ble utvist ... dette fikk jeg vite av han i ettertid på meldinger .. han innrømmet også at han løy til politiet.. dette kommer jeg ingen vei videre med i Norge selv om jeg har beviser. Valgte ikke å gå ut i medier om dette med hensyn til at barna er så små enda.. Anonymous poster hash: b26ef...452
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå