Gå til innhold

Noen som vet? Hva skjer hvis man..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..skal ut og fly utenlandsk. To voksne. Rett før man stiger ombord på flyet, så oppstår det noe akutt hjemme hos den ene, slik at vedkommende ikke kan reise likevel. Bagasjen er allerede sjekket inn. Vil flyselskapet bruke tid på å få ut bagasjen, eller sendes den avgårde. Den andre i reisefølget sier at vedkommende kan ta ansvar for bagasjen?

Mannen og jeg har bestilt flybilletter. Jeg kan ikke være med likevel, men kunne tenkt meg at mannen tar med bagasjen, julegaver. Jeg å late som det oppstår noe akutt. Vil jeg komme unna med det og vil bagasjen sendes avgårde??

Anonymous poster hash: 2bc88...135

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bagasjen blir plukket ut og flyet blir forsinket.

Bagasje får aldri reise uten eieren.

Anonymous poster hash: 1a4bb...1df

Skrevet

Tenker du å bli med på flyplassen og sjekke inn bare for å spare pengene det koster for mannen din å sjekke inn en ekstra koffert?!

Det vil ikke fungere. Bagasje får ALDRI reise uten eier.

Anonymous poster hash: cf55c...124

Skrevet

Dere bør heller bare bestille og betale for at han får ta med litt ekstra bagasje. Ellers ødelegger dere jo for de andre som skal med flyet. Tenk på de som ikke rekker forbindelsen videre og ikke kommer hjem til jul osv.

Utrolig egoistisk plan, må jeg si.

Anonymous poster hash: e4ae0...4f1
Skrevet

Bagasjen blir tatt ut av flyet, og flyet blir forsinket.

Vil tro en kan få en slags straff også hvis det oppdages at dere prøver å lure de.

Hvor mye koster det egentlig å sende en koffert ekstra?

Anonymous poster hash: e767a...598

Skrevet

Vil tro en kan få en slags straff også hvis det oppdages at dere prøver å lure de.

Skrevet

Straff? Jeg sier jo bare at det har skjedd noe uforutsett som gjør at jeg ikke kan reise. Vi har bestilt billetten sammen. Vi får ta sjansen

Skrevet

Straff? Jeg sier jo bare at det har skjedd noe uforutsett som gjør at jeg ikke kan reise. Vi har bestilt billetten sammen. Vi får ta sjansen

Hører du ikke hva de sier her da?

Bagasje uten eier er mistenkelig i flyselskapene sine øyne og får ikke reise, de kommer til å hente bagasjen ut og flyet blir forsinket. Bedre mannen din tar med en ekstra koffert og betaler overvekt.

Anonymous poster hash: 3f657...086

Skrevet

Hører du ikke hva de sier her da?

Bagasje uten eier er mistenkelig i flyselskapene sine øyne og får ikke reise, de kommer til å hente bagasjen ut og flyet blir forsinket. Bedre mannen din tar med en ekstra koffert og betaler overvekt.

Jaja, tar de den ut, så tar de den ut. Mistenkelig?? Den går jo gjennom kontroll. Og at uforutsette ting kan oppstå, er jo ikke såå uvanlig

Skrevet

Jaja, tar de den ut, så tar de den ut. Mistenkelig?? Den går jo gjennom kontroll. Og at uforutsette ting kan oppstå, er jo ikke såå uvanlig

Vet du nå er du rett og slett bare en idiot! I alle flyselskap kan du kjøpe 1ekstra kolli! Ikke koster det allverdens heller. Men du velger å forsinket 100 vis av andre passasjerer og lager en scene foran alle og i tillegg tar de ut bagasjen din. Og ja selvsagt tar de ut bagasjen til en passasjer som ikke kan reise hva tror du tenk om viktige eiendeler er der, eller medisiner osv. Er ikke bare pga flysikkerhet men det er jo også en risiko faktor selvfølgelig!!

Anonymous poster hash: 37e05...a43

Skrevet

Så du synes det er greit å ødelegge for andre mennesker som da ikke rekker neste fly eller tog? Skikkelig sjarmerende og snilt...

Noen venner av meg opplevde akkurat dette: Noen som ikke kom om bord på flyet etter å ha sjekket inn bagasjen. Flyselskapet måtte dra alle koffertene ut av flyet, og de hadde vansker med å finne ut hvem som eide hva. Derfor måtte alle passasjerene ut og peke på deres slik at det kunne lastes inn i flyet igjen. Flyet ble veldig forsinket og mine venner rakk ikke neste fly.

Du synes det er en god plan å utsette hundre andre mennesker for dette nå rett før jul?

Den eneste måten din mann kan få med seg din koffert på, er å sjekke inn ekstra bagasje. Det eneste du oppnår med din plan er å forsinke flyet. Så da lurer jeg på hva målet ditt er: Å få kofferten din fram til bestemmelsesstedet, eller å trolle på DiB?

Skrevet

https://forum.flyprat.no/archive/index.php/t-135528.html

Det som ikke er "såå uvanlig" er at fly blir forsinket fordi noen ombestemmer seg eller ikke møter etter at bagasjen er sjekket inn, de kan nemlig ikke fly med eierløs bagasje....

Uttalelse fra pressekontakten i SAS:

- Man får aldri lov til å sende bagasje uten at du flyr selv. Møter du ikke opp, så tar vi av bagasjen fra flyet. Det spiller ingen rolle om det er dyr eller bagasje, det er et veldig viktig sikkerhetsprinsipp at bagasjen skal følge personen.

Skrevet

Godt trolleforsøk...

Anonymous poster hash: bc89b...fcc

Skrevet

Det kan koste deg 100.000...

Anonymous poster hash: ad9b5...02b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...