Gå til innhold

Samboer vil dele meg med andre :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk spørsmål sv samboer om jeg ikke ville eksperimentere litt.

Flørte med andre og ta bilder osv for å piffe opp Sexlivet.

Ble helt satt ut.

Hvordan svarer man på det??

Anonymous poster hash: b630b...227

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh...nei?

Anonymous poster hash: bd937...8cf

Skrevet

NEI! Bilder kan komme på avveie, absolutt ikke kult.

Skrevet

Du kan svare det du har lyst til.

Det bør han respektere. Men samtidig kan jo også du møte hans ønske med respekt og høre hva han mener og hva han vil med det?

Bilder av deg som er anonymisert eller uten ansikt er det vel ingen fare ved?

Men det må jo være noe du også har lyst til da. Sex er et fellesprosjekt.

Anonymous poster hash: bdd09...222

Skrevet

Han vil at jeg skal flørte / sexte med andre menn og ta bilder av meg jeg kam sende til de.

Jeg føler meg ikke komfertabel med det PG har ikke lyst.

Han mener at det vil booste opp sexlivet vårt :/

Skrevet

Han vil at jeg skal flørte / sexte med andre menn og ta bilder av meg jeg kam sende til de.

Da sier du det som det er; Nei, det vil jeg ikke være med på. Føler meg ikke komfortabel med det, og jeg har ikke lyst.

En oppegående mann respekterer det, og lar det være.

Anonymous poster hash: 627f1...afc

Skrevet

Han har lov til å foreslå ting, men ikke kreve. Hvis du ikke er komfortabel med det må han ta nei for et nei. Det booster ikke sexlivet deres hvis det bare appellerer til en av partene. Og det booster heller ikke sexlivet å bli mast på og oppleve at partneren insisterer på noe som er helt utenfor komfortsonen din, det bør han forstå. 

Anonymous poster hash: 9fad7...63d

Skrevet

Tror jeg ville ha snakket om saken og finne ut ein løsning uten det han vil. Går og prøve andre ting uten og føle seg billig som jeg ville ha følt ut fra hans ønske.

Anonymous poster hash: 7ad29...4e3

Skrevet

Ettersom du ikke er en Kvikklunsj som kan knekkes opp og deles hjertelig, så er det vel ikke så mye verre, enn å si "Takk for tilbudet, men nei takk!" ? Eller er det blitt for vanskelig for samtlige kvinner her inne?

Anonymous poster hash: db6f9...f6e
Skrevet

Kjempe flott at han er så trygg på deg, at han foreslår noe sånt. Du bør møte han med respekt. Og kanskje dere kan komme på noe annet for å piffe opp sexlivet?

Anonymous poster hash: caec2...a06

Skrevet

Kjempe flott at han er så trygg på deg, at han foreslår noe sånt. Du bør møte han med respekt. Og kanskje dere kan komme på noe annet for å piffe opp sexlivet?

Anonymous poster hash: caec2...a06

Greit nok, men da må han også respektere at Hi ikke vil og ikke presse henne på det!

Skal de piffe opp sexlivet så må de finne noe begge to liker.

Om mannen fortsetter å mase om slikt, da tenker jeg det beste er å gå fra hverandre slik at de begge kan finne noen som har samme sexønsker som dem selv.

Men kommunikasjonen må på plass.

Hi - IKKE gjør noe du ikke ønsker! Men snakk med mannen om det er andre ting dere ev. kan gjøre som du føler er helt ok å gjøre. Men ikke gjør noe seksuelt du ikke vil!!

Anonymous poster hash: 99fe2...568

Skrevet

Greit nok, men da må han også respektere at Hi ikke vil og ikke presse henne på det!

Skal de piffe opp sexlivet så må de finne noe begge to liker.

Om mannen fortsetter å mase om slikt, da tenker jeg det beste er å gå fra hverandre slik at de begge kan finne noen som har samme sexønsker som dem selv.

Men kommunikasjonen må på plass.

Hi - IKKE gjør noe du ikke ønsker! Men snakk med mannen om det er andre ting dere ev. kan gjøre som du føler er helt ok å gjøre. Men ikke gjør noe seksuelt du ikke vil!!

Hi skriver da kun at hun har fått spørsmål om det. Ingen ting om verken mas eller press fra hans side. Så her er du borti å tilegner han egenskaper som på nåværende tidspunkt på ingen måte kan bekreftes at han har. Man trenger ikke svartmale alle situasjoner...

Anonymous poster hash: 0da02...222

Skrevet

Hi skriver da kun at hun har fått spørsmål om det. Ingen ting om verken mas eller press fra hans side. Så her er du borti å tilegner han egenskaper som på nåværende tidspunkt på ingen måte kan bekreftes at han har. Man trenger ikke svartmale alle situasjoner...

Anonymous poster hash: 0da02...222

Jeg skrev det jeg skrev i tilfelle mannen ikke respekterer His nei, for hvis han fortsetter å ta opp temaet så blir det masing, og da vil trolig ikke forholdet vare. Jeg skrev det som jeg gjorde fordi altfor mange kvinner tror de må gjøre ting de ikke ønsker å gjøre seksuelt fordi mannen vil det. Jeg aner ikke om Hi er en av dem eller om mannen hennes ikke vil respektere hennes nei og fortsette med å mase, men hvis han gjør det er det greit å ha sagt at det er noe Hi ikke trenger å finne seg i. Dessverre ikke alle som har selvtillit nok til å stå opp for seg selv i slike situasjoner, ofte fordi de blir manipulert. Det var ikke svartmaling, det var et velmenende råd fordi det kan være lurt av Hi å ha en klar formening om hvor hennes egne grenser går og hva hun finner seg i og ikke. Foreløpig har de hatt en samtale om det, men Hi er uroet nok til å skrive en tråd om det...

Men om du leste det jeg skrev så oppfordret jeg også til kommunikasjon slik at de kan finne ting begge to ønsker :)

Skrevet

Bare skjønner ikke hvorfor han vil det etter 14 år samboerskap :(

Kanskje jeg ikke er nok for han lenger?

Skrevet

Jeg tenker at han kanskje har lyst til å gjøre disse tingene selv, og at å spørre HI om hun kunne tenke seg det er en forsiktig "intro" til temaet...? Nå kjenner jeg jo ikke HI's mann, men gjetter at det kan være en mulig forklaring?

Anonymous poster hash: e2df2...d0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...