Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Hva har du i av frukt, bær, melk? Yoghurt? Anonymous poster hash: 4e97f...58b
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Dette er min favorittsmoothie. Jeg holder meg mett i ca 5 timer og får jevn og god energi. Deler den med min datter på 2 år : - 1 avokado - 1 banan - 1-2 dl kokosmelk - 2 eggeplommer Til meg selv bruker jeg å blande inn 1 ss råkakaopulver. Ellers er det herlig å strø over eks gojibær 😊 Anonymous poster hash: f2ddc...fa2
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 Dette er min favorittsmoothie. Jeg holder meg mett i ca 5 timer og får jevn og god energi. Deler den med min datter på 2 år : - 1 avokado - 1 banan - 1-2 dl kokosmelk - 2 eggeplommer Til meg selv bruker jeg å blande inn 1 ss råkakaopulver. Ellers er det herlig å strø over eks gojibær Anonymous poster hash: f2ddc...fa2 Hvorfor rå kakaopulver, er det bedre enn vanlig kakaopulver? Hilsen uvitende Anonymous poster hash: b9ec2...d34
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 Hvorfor rå kakaopulver, er det bedre enn vanlig kakaopulver? Hilsen uvitende Anonymous poster hash: b9ec2...d34 Du velger selv hva du vil bruke. Råkakaopulver skal visstnok være mer næringsrikt siden næringsstoffene er bedre bevart. Dette har jeg fra blant annet ernæringsfysiolog. Hva man vil bruke velger man selv 😊 Anonymous poster hash: f2ddc...fa2
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #5 Skrevet 19. desember 2016 Du velger selv hva du vil bruke. Råkakaopulver skal visstnok være mer næringsrikt siden næringsstoffene er bedre bevart. Dette har jeg fra blant annet ernæringsfysiolog. Hva man vil bruke velger man selv Anonymous poster hash: f2ddc...fa2 Takk for svar Hadde ikke hørt om rå kakaopulver før Anonymous poster hash: b9ec2...d34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå